مانیتور 5K سامسونگ نصف قیمت نمایشگر استودیو اپل ارائه می شود

در اوایل امسال، سامسونگ نمایشگر ارجح خود را به نام ViewFinity S9 معرفی کرد که برای خلق کنندگان طراحی شده بود. با توجه به زمان اعلام و مشخصات فنی آن، این محصول به عنوان رقیب مستقیم نمایشگر استودیویی 5k اپل محسوب می‌شد. اکنون، ViewFinity S9 آماده‌ی عرضه رسمی است و قیمتی نیز دارد. همراه چیکاو باشید.

مانیتور ViewFinity S9 5K نصف قیمت صفحه نمایش اپل استودیو است

نمایشگر ViewFinity S9 در ماه اوت ۲۰۲۳ در ایالات متحده راه‌اندازی خواهد شد. این نمایشگر با قیمتی برابر با ۱,۵۹۹ دلار عرضه می‌شود که نسبت به نمایشگر استودیویی اپل ۲۰۰ دلار ارزان‌تر است. وقتی در نظر بگیریم که ViewFinity S9 همراه با پایه قابل تنظیم ارتفاع و پنل مات است، به نظر می‌رسد همچنین با توجه به اینکه نمایشگر استودیویی اپل با پنل مات و پایه قابل تنظیم ارتفاع و شیب به قیمت ۲,۲۹۹ دلار عرضه می‌شود، ViewFinity S9 به نسبت هزینه مناسب‌تری است.

آخرین نمایشگر ارجح سامسونگ دارای پنل IPS LCD QLED با سایز ۲۷ اینچ، رزولوشن 5k و درخشندگی حداکثری حدود ۶۰۰ نیت است. این نمایشگر دارای گواهی DisplayHDR 600 است. نرخ تازه‌سازی آن ۶۰ هرتز، زمان پاسخگویی ۵ میلی‌ثانیه، نسبت تناسب کنتراست ۱,۰۰۰:۱ و دقت رنگی با Delta E ≤ ۲٫۱ است. این نمایشگر دارای یک موتور کالیبراسیون رنگ داخلی برای بهبود دقت رنگ می‌باشد.

این نمایشگر یک پورت Thunderbolt 4 با قابلیت شارژ لپتاپ‌های متصل شده با توان خروجی ۹۰ وات USB PD دارد. ViewFinity S9 سه پورت USB Type-C دیگر و یک پورت mini DisplayPort نیز دارد. این نمایشگر همچنین دارای دوربین وبکم SlimFit 4K داخلی و بلندگوهای استریو با Adaptive Sound+ است. این نمایشگر دارای نصب VESA با ابعاد ۱۰۰ × ۱۰۰ میلی‌متر و همراه با پایه‌ی فلزی عرضه می‌شود.

ViewFinity S9 تایزن را اجرا می کند و بلندگوهای داخلی و پورت های زیادی دارد

آنچه نمایشگر ViewFinity S9 را از سایر نمایشگرهای رقیب برندهای دیگر متمایز می‌کند، وجود Smart Hub است. این نمایشگر با سیستم عامل Tizen کار می‌کند و به تمامی سرویس‌های پخش صوتی و تصویری دسترسی دارد. همچنین دارای Wi-Fi، بلوتوث، بیکسبی، SmartThings Hub، Samsung TV Plus و بازی ابری از طریق Samsung Gaming Hub است. این نمایشگر همچنین همراه با یک کنترل‌کننده ریموت نیز عرضه می‌شود.

 

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.