آیا شما هم با مشکلات نمایشگر در گلکسی S22 خود مواجه هستید؟

چند روز پیش، سامسونگ شروع به ارائه خدمات تعویض رایگان صفحه نمایش برای گوشی‌های Galaxy S20 و Galaxy Note 20 که با مشکلات صفحه نمایش روبرو شده‌اند، کرد. اکنون به نظر می‌رسد حتی گوشی Galaxy S22 نیز تحت تأثیر یک مشکل مشابه قرار گرفته است. همراه چیکاو باشید.

به گفته کاربران یک بخش خاصی از صفحه نمایش گوشی به صورت دائم یا نیمه دائمی سفید می‌شود. به عبارت دیگر، این بخش از صفحه نمایش به جای نمایش محتوا، سفید باقی می‌ماند. این بخش سفید در سمت چپ دوربین جلویی ظاهر می‌شود که باعث ناممکن شدن استفاده از آن می‌شود. متأسفانه، این مشکل همچنین چند مشکل دیگر را نیز به همراه دارد.

بیشتر گوشی‌های تحت تأثیر این مشکل همچنین خطوط سبز رنگ در سمت راست صفحه نمایش نمایش می‌دهند. صفحه‌های نمایشی که با هر یک از این مشکلات مواجه هستند، به نظر می‌رسد چشمک‌زنی نیز دارند. این سه مشکل باعث می‌شود که استفاده از گوشی Galaxy S22 Ultra برای افراد سخت شود. جالب است که تمامی این مشکلات به طور جادویی پس از کاهش نرخ تازه سازی صفحه نمایش به 60 هرتز برطرف می‌شوند. با این حال، این مسائل به‌صورت فوری پس از بازگشت نرخ تازه سازی به 120 هرتز (یا زمانی که کاربران حالت “تطبیقی” را انتخاب می‌کنند) مجدداً پدیدار می‌شوند.

به گفته برخی افراد، آنها این مشکل را پس از نصب آپدیت One UI 5.1 متوجه شدند. دیگران نیز ادعا می‌کنند که این مشکل پس از نصب پچ امنیتی ژوئن 2023 برای آنها بوجود آمده است. این مشکلات به نظر نمی‌رسد با آسیب جسمی به صفحه نمایش مرتبط باشد، زیرا هر کاربری که با این مشکلات روبه‌رو است ادعا می‌کند که گوشی Galaxy S22 Ultra خود را سقوط نداده‌اند و صفحه نمایش گوشی به هیچ نحوی آسیب جسمی ندیده است. تصاویری که آنها در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند نیز نشان می‌دهد که دستگاه آنها به طور فیزیکی آسیب ندیده است.

سامسونگ گوشی های بدون گارانتی گلکسی اس 22 را به صورت رایگان تعمیر نمی کند - چیکاو

سامسونگ گوشی های بدون گارانتی گلکسی اس 22 را به صورت رایگان تعمیر نمی کند

طبق گزارشات مختلف، سامسونگ صفحه نمایش را برای گوشی‌هایی که در دوره گارانتی هستند به صورت رایگان تعویض کرد. با این حال این شرکت امکان تعمیر / تعویض رایگان صفحه نمایش را برای این دستگاه‌هایی که دوره گارانتی آنها به پایان رسیده است، رد کرد. مراکز خدمات به گزارشات مبنی بر خارج از دوره گارانتی بودن گوشی‌ها، درخواست کردند تا افراد مجبور به پرداخت قیمت کامل تعویض صفحه نمایش بشوند که حدوداً 250 دلار هزینه دارد.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد با مشکلات مشابه در گوشی Galaxy S22 Ultra خود روبه‌رو هستند، به نظر می‌رسد که این یک مشکل گسترده است. به ویژه، به نظر می‌رسد که این یک عیب تولید یا کنترل کیفیت است. در چنین مواردی، سامسونگ در بهترین حالت باید تمام دستگاه‌های تحت تأثیر را بازخوانی کند و صفحه‌های نمایش را به صورت رایگان تعویض کند، حتی اگر گوشی‌ها خارج از دوره گارانتی باشند. از آنجا که این مشکلات به نظر نمی‌رسد به علت نادرست استفاده از دستگاه باشند، سامسونگ باید مسئولیت کامل را به عهده بگیرد و به مشتریان خود کمک کند.

بیشتر افراد انتظار دارند که گوشی‌های هوشمند حداقل دو تا سه سال بدون داشتن مشکلات سخت‌افزاری بدوند. گوشی Galaxy S22 Ultra یک گوشی هوشمند پرچمدار و بسیار پیشرفته است و مردم انتظار دارند که این دستگاه‌ها به مدت بیشتری نیز عملکرد خوبی داشته باشند. وقتی این گوشی‌ها به طور زود به مشکلاتی برخورد می‌کنند، نارضایتی را در میان کاربران ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که آنها از این برند دوری کنند. دستگاه‌های اپل نیز عیب‌های طراحی و تولید داشته‌اند و اپل نیز امکان تعمیر رایگان این دستگاه‌ها را ارائه نداد. امیدواریم که سامسونگ همین راه را پیش نگیرد.

اگر شما هم با مشکلات نمایش مشابه در گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra خود روبرو هستید، در بخش نظرات زیر اعلام کنید. ما امیدواریم که سامسونگ این مشکلات را تشخیص داده و با یک راه حل منطقی به روی آنها بیاید.

 

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.