به‌روزرسانی Notes سامسونگ یک گزینه ویجت جدید و مفید را به ارمغان می‌آورد

Samsung Notes یکی از قدرتمندترین برنامه‌های گرفتن یادداشت برای سیستم عامل اندروید است و Samsung هر چند ماه یک بار ویژگی‌های جدیدی را به Samsung Notes اضافه می‌کند. اکنون، این شرکت کره‌ای یک بروزرسانی جدید برای این برنامه منتشر کرده است که یک ویجت جدید را برای دستگاه‌هایی که این برنامه را اجرا می‌کنند، به همراه دارد. همراه چیکاو باشید.

بروزرسانی Samsung Notes ویجت لیست یادداشت را ارائه می دهد

برنامه Samsung Notes از طریق فروشگاه Galaxy Store بروزرسانی جدیدی دریافت کرده است که با خود ویجتی جدید را به ارمغان می‌آورد. این ویجت به شما امکان مشاهده لیستی از آخرین یادداشت‌هایی که توسط شما ایجاد شده است را می‌دهد. ویجت جدید به نام “لیست یادداشت” است و یک ویجت 5 × 2 است که شبیه به ویجت یک نوت است. با این حال، این بروزرسانی هنوز به همه کاربران ارائه نشده است و فقط برخی از اعضای تیم ما قادر به مشاهده آن هستند.

ویجت لیست یادداشت جدید لیستی از تمام یادداشت‌های اخیراً ایجاد یا ویرایش شده را نمایش می‌دهد. این ویجت نام‌های یادداشت‌های اخیر را همراه با پیش‌نمایشی کوچک برای آن‌ها نشان می‌دهد و به کاربران ایده‌ای خوب از محتوای این یادداشت‌ها می‌دهد. همانطور که همیشه است، شما می‌توانید هنگام افزودن ویجت به صفحه نمایش اصلی گوشی یا تبلت خود، اندازه ویجت را به دلخواه تغییر دهید.
برنامه Samsung Notes سه ویجت دیگر نیز دارد: سازنده یادداشت، میانبر یادداشت و یادداشت تکی. ما انتظار داریم که بروزرسانی جدید Samsung Notes در روزهای آینده به تعداد بیشتری از کاربران ارائه شود. بروزرسانی ممکن است در فروشگاه Galaxy قبل از عرضه در فروشگاه Play قابل دسترسی باشد.

 

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.