قلم S تجربه دست خط جدیدی را در Galaxy Books به ارمغان می آورد

یک بروزرسانی جدید برای Samsung Galaxy Books (و سایر کامپیوترهای ویندوز 11) از طرف شرکت مایکروسافت این هفته در کانال‌های پیش‌نمایش عرضه می‌شود. دو نسخه جدید برای کانال پیش‌نمایش عرضه می‌شوند. نسخه 22621.2066 برای کاربران داخلی که در ویندوز 11 نسخه 22H2 اجرا می‌شوند، و نسخه 22000.2243 برای کسانی است که از نسخه اصلی ویندوز 11 استفاده می‌کنند. همراه چیکاو باشید.

بر اساس گزینه تغییرات رسمی، با دو نسخه جدید ویندوز 11، تعداد زیادی ویژگی جدید و برطرف کردن اشکالات متعدد به سیستم اضافه می‌شود. یکی از مهمترین ویژگی‌های جدید که تجربه کاربری دستگاه Galaxy Book با S Pen را بهبود خواهد بخشید، به‌روزرسانی به موتور نوشتار دستی و کنترل حروف نوشته شده درون برنامه است.

انتظار می رود که کاربرانی که از دستگاه Galaxy Book با S Pen و سایر کامپیوترهای سازگار با ویندوز 11 استفاده می‌کنند، تجربه ورود اطلاعات نوشتاری بهتری داشته باشند. بروزرسانی جدید به طور قابل توجهی سطح تطابق GB18030-2022 را در سطح 2 پشتیبانی می‌کند، که به آن امکان می‌دهد تا با الزامات سطح 3 هماهنگ شود. علاوه بر این، بروزرسانی‌ها مشکلاتی را در خدمات اعلان پیشروی ویندوز (WNS) رفع می‌کنند، فرآیند دریافت سیاست ویندوز Autopilot را بی‌تابیده‌تر می‌سازند، پروفایل‌های کشور و اپراتور (COSA) را به‌روز می‌کنند و بسیاری از تغییرات دیگر را نیز اعمال می‌کنند.

برای مشاهده لیست کامل تغییرات و برطرف کردن اشکالات مربوط به ویندوز 11 نسخه 22621.2066 در کانال پیش‌نمایش عرضه، می‌توانید به وبلاگ رسمی مراجعه کنید. همچنین برای مشاهده لیست کامل تغییرات ویندوز 11 نسخه 22000.2243، می‌توانید به وبلاگ رسمی اینجا مراجعه کنید.

 

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.