محل تماشای رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ در 4 مرداد مشخص شد

بعد از تعداد زیادی از شایعات که نشان می‌دادند رویداد Galaxy Unpacked بعدی در پایان ژوئیه و نه در ماه‌های اوت یا سپتامبر آغاز خواهد شد، سامسونگ در نهایت امروز سکوت را شکست و تاریخ و زمان دقیق را تأیید کرد. همراه چیکاو باشید.

برای اولین بار، سامسونگ رویداد Galaxy Unpacked خود را در سئول، کره جنوبی برگزار خواهد کرد. به طور رسمی، این رویداد در تاریخ ۲۶ ژوئیه برگزار خواهد شد. شرکت قبلاً تاریخ ۲۷ ژوئیه را اعلام کرده بود، اما این امر را در یک صفحه که از پورتال استرالیایی خود حذف شده است، اعلام کرد، بنابراین تفاوت‌های منطقه زمانی وجود دارد.

اگر نگران از دست دادن لحظه‌ی مهم رونمایی به دلیل برگزاری رویداد در کره جنوبی هستید، نگران نباشید. همانطور که همیشه بوده است، Galaxy Unpacked به صورت زنده پخش خواهد شد. طرفداران سامسونگ در هر نقطه‌ای از جهان قادر خواهند بود تا از طریق اینترنت به صورت مجازی در کنار شرکت در صحنه در سئول حضور یابند.

چه نکات برجسته ای را می توانیم از Galaxy Unpacked در سئول انتظار داشته باشیم؟

از زمانی که سری گوشی‌های Galaxy Note متوقف شد، دومین رویداد بزرگ سال بیشتر به گوشی‌های تاشو اختصاص یافت. و امسال نیز این قاعده تغییر نخواهد کرد، زیرا گوشی‌های قاب‌پذیر Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 در صدر رویداد حاضر خواهند شد.

با توجه به شایعات اخیر، انتظار می‌رود که Galaxy Z Flip 5 منتشر شده بیشتر جذابیت داشته باشد به سادگی بخاطر آنکه نسبت به نسخه پیشین خود پیشرفت فناورانه بزرگتری را نمایندگی کند نسبت به Galaxy Z Fold 5. هر دو گوشی قاب‌پذیر آینده با طراحی خارجی بهبودیافته ارائه خواهند شد، اما Galaxy Z Flip 5 یک صفحه نمایش پوششی جدید با یک ابعاد بزرگتر نیز به ارمغان خواهد آورد.

اینکه آیا سامسونگ چیزهای بیشتری برای طرفداران خود در نظر گرفته است یا خیررا، باید دید. این شرکت ممکن است از هدست جدید XR (واقعیت ترکیبی) خود در Unpacked رونمایی کند یا نکند، و همین امر در مورد دستگاه های Fan Edition آینده خود که باید از یک گوشی هوشمند و چند تبلت جدید تشکیل شده باشد، صدق می کند.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.