Galaxy S23 حداقل یک به‌روزرسانی دیگر را قبل از One UI 6 دریافت خواهد کرد

وقتی صحبت از سیستم عامل می شود، سامسونگ هرگز نمی خوابد. این شرکت اکنون در حال آزمایش One UI 5.1.1 بر روی دستگاه های منتخب است و در حال توسعه One UI 6.0 است. علاوه بر این، داده‌های جدید جمع‌آوری‌شده از سرورهایش نشان می‌دهد که سامسونگ اکنون در حال آماده‌سازی به‌روزرسانی سیستم‌افزار دیگری برای سری Galaxy S23 است. همراه چیکاو باشید.
گوشی‌های Galaxy S23، S23+ و Galaxy S23 Ultra به زودی باید یک بروزرسانی دیگر One UI 5.1 دریافت کنند. آیا این بروزرسانی قبل یا بعد از Galaxy Unpacked اتفاق می‌افتد، هنوز مشخص نیست، اما نسخه پیش‌انتشاری که سامسونگ در حال حاضر در حال تست آن است، شماره ساخت “AWG5” را دارد. (به وسیلهٔ @theonecid)
آخرین بروزرسانی که برای سری Galaxy S23 به صورت عمومی در دسترس است، در ابتدای این ماه منتشر شد. این بروزرسانی شماره فریمور را با کاراکترهای “AWFD” به پایان می‌برد. این بروزرسانی شامل بسته امنیتی ژوئیه ۲۰۲۳ است و حدود ۴۲۵ مگابایت حجم دارد.
همچنین، هر چه زودتر اطلاعات بیشتری درباره این بروزرسانی آینده بدست آوریم، شما را در جریان خواهیم قرار داد. سامسونگ در حال حاضر به‌روزرسانی بزرگ دوربین خود را برای ماه ژوئن منتشر کرده است، بنابراین احتمال ندارد که به زودی برای کاربران Galaxy S23 یک به‌روزرسانی بزرگ دیگر در حال انجام باشد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.