رندرهای +Galaxy Tab S9 FE ترکیبی از دوربین ارتقا یافته را نشان می دهد

علاوه بر سه تبلت پرچمداری که آماده عرضه در Galaxy Unpacked در تاریخ ۲۶ ژوئیه هستند، سامسونگ همچنین در حال کار بر روی دو تبلت جدید Fan Edition است. هر دوی آن‌ها چند ماه پیش در یک بنچمارک آنلاین شناسایی شده‌اند و شماره مدل‌های SM-X516B و SM-X616B را دارند. و حالا، تبلت معروف به Galaxy Tab S9 FE+ برای اولین بار در رندرها ظاهر شده است. همراه چیکاو باشید.

+Galaxy Tab S9 FE با طراحی به‌روز شده‌ای که شایسته است کنار سایر اعضای سری Tab S9 در سال ۲۰۲۳ قرار بگیرد، و ما فرض می‌کنیم که همین موضوع برای نسخه معمولی Tab S9 FE نیز صدق خواهد کرد. (با استفاده از @OnLeaks / WolfOfTablet)

Tab S9 FE+ دارای دو دوربین در پشت دستگاه است، به جای یک دوربین، بنابراین برای اولین بار به نظر می‌رسد که تبلت Fan Edition دارای یک دوربین اولترا واید می‌شود.

تبلت بزرگتر Fan Edition برای سال 2023

مانند سایر اعضای سری +Tab S9، FE نیز یک نوار مغناطیسی برای قلم S را در پنل پشتی خود دارا می‌باشد. اما آیا این نوار در محصول نهایی قابل مشاهده خواهد بود یا خیر، باید مشخص شود. اگر رندرها بر اساس ابعاد مورد استفاده در مورد قاب‌ها تهیه شده باشند، این جزئیات کوچک ممکن است کمی دور باشد. زمان خواهد نشان داد.

بر اساس بنچمارک قدیمی، +Galaxy Tab S9 FE باید با چیپ Exynos 1380 که توسط سامسونگ توسعه یافته است و 8 گیگابایت حافظه RAM قدرت گرفته باشد. چیپ Exynos 1380 در حال حاضر در گوشی‌های Galaxy A54 5G و Galaxy F54 5G استفاده می‌شود.

مشخصات دیگر قابل ذکر شامل اسکنر اثر انگشت، صفحه نمایش 12.4 اینچی و بلندگوهای استریو می‌باشند. ابعاد تبلت 285.4 × 185.4 × 6.54 میلی‌متر است و احتمالاً در رنگ‌های خاکستری، سبز روشن، صورتی روشن و نقره‌ای عرضه خواهد شد. سامسونگ ممکن است +Galaxy Tab S9 FE را در رویداد Unpacked بعدی در تاریخ ۲۶ ژوئیه معرفی کند.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.