Galaxy S24 Ultra ممکن است ارتقاء قابل توجهی برای باتری و شارژ سریعتر داشته باشد

Galaxy S24 Ultra ممکن است اولین گوشی پرچمدار سامسونگ باشد که از فناوری شارژ سریع 65 واتی استفاده می کند. برای دستیابی به این هدف، این شرکت در حال کار بر روی انطباق طرح انباشته شده از باتری های EV (خودروهای الکتریکی) برای کار با دستگاه های تلفن همراه است. همراه چیکاو باشید.

یک شایعه جدید می‌گوید که سامسونگ در مراحل پروتوتایپ‌سازی باتری‌های تراکمی برای گوشی‌های هوشمند قرار دارد (منتشرشده توسط @RGcloudS). گزارش‌های قبلی نیز می‌گفتند که شرکت در حال آماده‌سازی برای شروع تولید در کارخانه چئونان در سئول است، اما شایعه جدید می‌ادعا کند که تجهیزات تولید مورد نیاز برای ساخت باتری‌های تراکمی هنوز در کارخانه چئونان وارد نشده است.

شایعه همچنین ادعا می‌کند که سامسونگ در چین برنامه تولید نمونه‌ای برای باتری‌های تراکمی اجرا می‌کند. با این حال، مقدار محدودیت‌ها ممکن است جلوی شرکت فناوری بزرگ را بگیرد تا فناوری باتری بهبود یافته را به کلیه مجموعه Galaxy S24 اعمال کند.

باتری های انباشته ممکن است برای مدل های برتر رزرو شوند

باتری‌های نوع تراکمی در گوشی‌های هوشمند به مزایایی از جمله چگالی بالاتر، عملکرد بهتر و شارژ بهبودیافته دست می‌دهند. با این حال، شایعات نشان می‌دهد که سامسونگ ممکن است این ارتقاء را برای مدل برتر خود، Galaxy S24 Ultra، رزرو کند.

در بهترین حالت ممکن، سامسونگ ممکن است در سال 2024 بتواند باتری‌های تراکمی کافی برای تامین انرژی هر دو مدل Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra داشته باشد. با این حال، گزارشات نشان می‌دهد که سامسونگ به دلیل تامین محدود، ممکن است مجبور شود از استفاده از این فناوری جدید در مدل پایه Galaxy S24 محدودیت ایجاد کند.

ممکن است مدل پایه Galaxy S24 با شارژ 25 واتی پایدار باقی بماند، در حالی که سایر مدل‌های این سری، یا حداقل Galaxy S24 Ultra، با سرعت شارژ 65 واتی و ظرفیت بیشتری عرضه شوند. درباره سال 2024 نیز، احتمال وجود باتری‌های تراکمی در Galaxy Z Flip 6 و Z Fold 6 وجود دارد.

در حال حاضر، سامسونگ در حال آماده‌سازی برای معرفی Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 در رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ ۲۶ ژوئیه است. احتمالاً سری Galaxy S24 در ابتدای سال آینده اعلام خواهد شد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.