واتساپ امکان مخفی کردن شماره تلفن در گفتگوهای جمعی را ارائه می‌دهد

واتساپ که متعلق به متا است، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان فوری در جهان است. در چند ماه گذشته، واتساپ بسیاری از ویژگی‌های جدید را اضافه کرده است، از جمله بهبود حریم خصوصی و امنیت، امکان انتقال آسان داده‌ها از اندروید به آی‌اواس و بالعکس، و بسیاری از امکانات دیگر. اکنون، شرکت در حال کار بر روی بهبود حریم خصوصی برای کاربران جمعی است. همراه چیکاو باشید.

امکانات جوامع به کاربران امکان می‌دهد گروه‌هایی را درباره موضوعات مشترک ایجاد کنند که دیگران می‌توانند درباره آنها بحث کنند. همچنین، این امکان را برای برندها و سلبریتی‌ها فراهم می‌کند تا به عنوان یک کانال ارتباطی یکطرفه عمل کند. با این حال، هنگامی که یک کاربر به یک جامعه می‌پیوندد، شماره تلفن او در صورت ارسال پیام یا واکنش به پیام توسط دیگران در گروه قابل دسترسی است. حالا واتساپ امکان مخفی کردن شماره تلفن کاربر از سایر شرکت کنندگان در جامعه را ارائه می‌دهد (از طریق WABetaInfo).

WhatsApp Communities گزینه ای برای مخفی کردن شماره تلفن ها به عنوان یک لایه حفظ حریم خصوصی اضافه می کند

یک ویژگی جدید به نام حریم خصوصی شماره تلفن می‌تواند در تنظیمات جامعه فعال شود. پس از فعال‌سازی، شماره تلفن کاربر برای هیچکس در جامعه قابل مشاهده نیست. این یک لایه دیگر حریم خصوصی برای کاربران اضافه می‌کند. این ویژگی براساس هر جامعه می‌تواند فعال یا غیرفعال شود. با این حال، یک مشکل وجود دارد. شماره تلفن مالکان جامعه همواره برای افرادی که به آن جامعه می‌پیوندند قابل مشاهده است.
کاربران همچنین می‌توانند شماره تلفن یکی از اعضای انجمن را در صورت پنهان بودن درخواست کنند. پس از درخواست، درخواست به کاربر می رسد و اگر اجازه دهند، شماره تلفن آنها برای کاربر درخواست کننده قابل مشاهده است. این ویژگی در حال حاضر برای برخی از کاربران در دسترس است، اما می‌تواند با نسخه 2.23.14.19 برنامه در دستگاه‌های اندرویدی، آن را به کاربران بیشتری برساند.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.