سامسونگ شروع به تولید تراشه های ذخیره سازی UFS 3.1 برای خودرو می کند

سامسونگ، رهبر جهانی در تراشه‌های حافظه است و اغلب اولین شرکتی است که فناوری‌های جدید را به بازار می‌آورد. امروز، این شرکت کره‌ای اعلام کرد که تولید انبوه تراشه‌های حافظه UFS 3.1 را برای استفاده در خودروها آغاز کرده است. این تراشه در سیستم‌های سرگرمی داخل خودرو استفاده خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

این تراشه جدید حافظه NAND فلش سرعت انتقال داده بالایی را ارائه می‌دهد در حالی که مصرف کمترین انرژی در صنعت را داراست که منجر به پایداری بیشتر می‌شود. خط تولید تراشه‌های حافظه UFS 3.1 سامسونگ برای خودروها شامل مدل‌های ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت است. نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این تراشه نسبت به تراشه نسل قبلی با همان فضای ذخیره سازی، کارایی انرژی ۳۳٪ بهبود یافته دارد. همچنین، سرعت خواندن متوالی تا ۲۰۰۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت نوشتن متوالی تا ۷۰۰ مگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. شرکت هنوز فرآیند تولید استفاده شده برای ساخت این تراشه‌ها را فاش نکرده است.

تراشه‌های جدید حافظه سامسونگ همچنین برای استاندارد AEC-Q100 Grade2 گواهی‌نامه دریافت کرده‌اند. این گواهی‌نامه به این معنی است که تراشه‌ها قادر به عملکرد در دامنه گسترده‌ای از دماها (از -40 درجه سانتیگراد تا 105 درجه سانتیگراد) هستند. این تراشه‌ها تا پایان امسال برای تولیدکنندگان خودرو و تولیدکنندگان قطعات خودرو در دسترس قرار خواهند گرفت. شرکت همچنین گواهی ASPICE سطح 2 را دریافت کرده است که به معنی قابلیت بسیار بالای محصولات آن است. تراشه‌های حافظه جدید برای استفاده در سیستم‌های ADAS بهینه شده‌اند که به رانندگان در هنگام رانندگی کمک می‌کنند.

هیوندوک چو، معاون مدیریت برنامه‌ریزی محصولات حافظه در سامسونگ الکترونیک، اظهار داشت:

راه‌حل جدید UFS 3.1 سامسونگ به طور گسترده‌ای به نیازهای مشتریان برای سیستم‌های بهینه شده IVI پاسخ می‌دهد و در عین حال با گام‌های بعدی در روند حافظه نسل بعدی که استانداردهای ESG بالاتری می‌طلبد، پیشرو است. ما هدفمان را در گسترش حضور خود در بازار نیمه‌هادی خودروها، پس از معرفی راه‌حل UFS 3.1 برای سیستم‌های کمک راننده پیشرفته (ADAS) قرار داده‌ایم.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.