شما میتوانید در تماس های ویدیویی اینستاگرام و مسنجر از آواتار استفاده کنید

اکنون اینستاگرام و مسنجر به شما اجازه می‌دهند تا در تماس‌های تصویری از آواتار خود استفاده کنید. همراه چیکاو باشید.

متا (فیسبوک) اعلام کرده است که اکنون افراد می‌توانند در تماس‌های تصویری در اینستاگرام و مسنجر به عنوان آواتار متا خود نمایش داده شوند. به گفته شرکت، این ویژگی در مواقعی که “کاملاً آماده دوربین نیستید” بسیار مفید خواهد بود و به شما “گزینه سومی بین خاموش و روشن بودن دوربین” می‌دهد تا در تماس، حضور بیشتری داشته باشید. این ویژگی جدید با آخرین نسخه مسنجر و اینستاگرام برای سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است.

در تماس‌های تصویری در مسنجر و اینستاگرام، آواتارهای متا نیز حرکات صورت و جنبش دهان فرد را نمایش می‌دهند که باعث می‌شود این تصویرسازی‌های گرافیکی به لمس شخصی‌تری دست پیدا کنند. علاوه بر این، شما می‌توانید آواتار خود را در یک تماس تصویری به چندین شخصیت، از جمله حیوانات مانند گربه، سگ و لاما، تغییر دهید. متا همچنین گفته است: “ما در حال استانداردسازی نمای آواتارهایمان در تمامی پلتفرم‌هایمان هستیم، بنابراین شکل و حالتی که در واقعیت مجازی دارید، با شکل و حالتی که در فیسبوک، اینستاگرام، مسنجر و واتساپ دارید، هم‌خوانی دارد.”

همچنین، متا استیکرهای متحرک آواتار را نیز منتشر کرده است. این استیکرهای متحرک نماینده آواتار متا شما هستند. به عنوان مثال، می‌توانید استیکری از آواتار متا خود را که به سلام می‌گوید ایجاد کرده و در بخش نظرات یک پست قرار دهید. به گفته متا، شما می‌توانید استیکرهای متحرک آواتار را در “اینستاگرام و فیسبوک استوری و ریلز، نظرات فیسبوک و موضوعات پیام یک به یک در مسنجر و اینستاگرام” استفاده کنید.

متا که فیسبوک، مسنجر فیسبوک، اینستاگرام، تردز و واتساپ را در اختیار دارد، در حال استانداردسازی بسیاری از ویژگی‌ها در سراسر پلتفرم‌های مختلف خود است، از جمله همگام‌سازی حساب کاربری، به اشتراک‌گذاری چندپلتفرمی، حریم خصوصی و امنیت، استیکرها و اکنون آواتارها.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.