سامسونگ بزرگترین تلویزیون OLED خود را معرفی کرد

سامسونگ اعلام کرده است که بزرگترین تلویزیون OLED خود را تاکنون معرفی کرده است. این شرکت نسخه 83 اینچی تلویزیون OLED مدل S90C را معرفی کرده است. با این حال، در مقابل نسخه‌های 55 اینچی، 65 اینچی و 77 اینچی این تلویزیون که از پنل‌های QD-OLED ساخته شده توسط Samsung Display استفاده می‌کنند، نسخه 83 اینچی از یک پنل WRGB OLED ساخته شده توسط LG Display استفاده می‌کند.

قیمت این تلویزیون در ایالات متحده 5400 دلار است و می توانید همین امروز برای آن ثبت نام کنید. هنوز تاریخ انتشار در دسترس نیست. یک تلویزیون OLED با اندازه مشابه از LG در ایالات متحده 5300 دلار قیمت دارد. همراه چیکاو باشید.

تلویزیون 83 اینچی S90C OLED سامسونگ از پنل WOLED ال‌جی استفاده می‌کند

تلویزیون OLED S90C به سایز 83 اینچ (مدل QN83S90C) دارای پنل 4K W-OLED 10 بیتی با نرخ تازه سازی متغیر 144Hz، AMD FreeSync Premium Pro، HDR10+، HDR10+ Adaptive و HDR10+ Gaming است. با توجه به خاصیت خود تابناک خود، این تلویزیون 100٪ از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و سیاه‌های بی‌نقصی دارد. سامسونگ ادعا می‌کند که رنگ‌های این تلویزیون توسط پانتون تأیید شده‌اند. با این حال، این تلویزیون Dolby Vision HDR را پشتیبانی نمی‌کند.

این تلویزیون از بلندگوهای 2.1 کاناله با توان خروجی 40 وات پشتیبانی می‌کند. آن Dolby Atmos را نیز پشتیبانی می‌کند و به صورت بی‌سیم با اسپیکرهای صوتی قابل اتصال با Q-Symphony از سامسونگ هماهنگ می‌شود. از ویژگی‌های صوتی دیگر آن می‌توان به تقویت‌کننده صدای فعال (Active Voice Amplifier)، Adaptive Sound+، ردیابی صدای اشیاء Lite (Object Sound Tracking Lite) و عملکرد به عنوان یک اسپیکر بلوتوث اشاره کرد.

تلویزیون OLED S90C به سایز 83 اینچ دارای چهار پورت HDMI 2.1، سه پورت USB Type-A، یک پورت Ethernet، یک پورت خروجی صوتی اپتیکال و یک پورت کابل است. همچنین این تلویزیون از Wi-Fi 5، Wi-Fi Direct، Miracast، AirPlay 2، DLNA و Bluetooth 5.2 پشتیبانی می‌کند.

این تلویزیون از پردازنده نیمه‌رسانای نورونی (Neural Quantum Processor) استفاده می‌کند و سیستم عامل Tizen 7.0 را اجرا می‌کند. این تلویزیون دسترسی به تمامی برنامه‌های پخش صدا و تصویر دارد. همچنین از Alexa، Bixby، Google Assistant، Samsung Health، Samsung TV Plus، SmartThings Hub، Tap Sound، Tap View و Wireless DeX پشتیبانی می‌کند.

برای گیمرها، این تلویزیون امکاناتی مانند Game Bar، Samsung Gaming Hub و Super Ultrawide Game View را ارائه می‌دهد. Samsung Gaming Hub دسترسی به انواع سرویس‌های استریم بازی ابری را فراهم می‌کند، از جمله Amazon Luna، Microsoft Xbox Cloud، Nvidia GeForce Now و Utomik.

 

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.