سامسونگ چندین پتنت رباتیک را در ایالات متحده ثبت کرده است

سامسونگ در سال گذشته در رویداد کی نوت CES 2020 چندین ربات کمک‌کننده را معرفی کرد. این ربات‌ها شامل GEMS Exoskeleton و معاونت در پیاده‌روی حیوان خانگی بودند. با این حال، هنوز این ربات‌ها راه‌اندازی نشده‌اند، اما سامسونگ در حال نزدیک شدن به عرضه آن‌ها است و شروع به ثبت اختراعات مختلف مرتبط با رباتیک کرده است. همراه چیکاو باشید.

گزارش PulseNews اعلام کرده است که سامسونگ پتنت‌های مختلف مرتبط با رباتیک را در ایالات متحده ثبت کرده است، از جمله یک فناوری که قادر است به حرکات حیوانات خانگی نظارت کرده و احساسات آن‌ها را تشخیص دهد. این ربات شکل گردی دارد و دارای دو چرخ است. این ربات می‌تواند با حیوانات خانگی همراه شود و به صورت زمان واقعی آن‌ها را نظارت کند. این ربات قادر است احساسات آن‌ها را تشخیص داده و حتی بر اساس داده‌ها با صاحبان حیوانات خانگی همراهی کند. دارای دوربین‌ها و میکروفون‌ها برای تشخیص افراد، حیوانات خانگی و اشیاء دیگر و گوش دادن به صداهای محیطی می‌باشد.

به گزارشات، سامسونگ نیز پتنتی را برای ربات کمکی ثبت کرده است که انسان می‌تواند آن را بپوشد. این ربات کمکی در حرکت کمک می‌کند و گفته شده است که یکی از بخش‌های شرکت BotFit سامسونگ است که در زمینه ربات‌های سلامتی فعالیت می‌کند. این ربات قادر است به افراد سالمند و افرادی با محدودیت حرکتی کمک کند. این ربات می‌تواند در حرکت به‌منظور پیمایش مسیرهای پیش‌برنامه‌ریزی شده کمک کند. حتی در صورت بروز خطا در ارتباط، بر اساس گواهی ISO 13849 به‌صورت ایمن و بی‌درز کار می‌کند. این شرکت کره‌ای در تلاش است که در انتهای سال جاری آن را راه‌اندازی کند.

این شرکت کره‌ای نیز در حال کار بر روی یک انگشت‌روبات و یک روبات اسپری است. انگشت‌روبات دارای دو انگشت با حسگرهای داخلی برای گرفتن و نگه‌داشتن اشیاء است. می‌تواند در کارهای خانگی کمک کند. روبات اسپری قادر است مواد ضدعفونی‌کننده را در مکان‌های عمومی تحت تأثیر بیماری‌های واگیر روشن کند.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.