آیا سامسونگ قصد دارد قیمت گوشی‌های Galaxy Z Flip 5 و Z Fold 5 را افزایش دهد؟

تنها دو هفته تا رونمایی گوشی‌های تاشو Galaxy Z Flip 5 و Z Fold 5 در کره جنوبی باقی مانده است. اگرچه مراسم Unpacked برای اولین بار در وطن سامسونگ برگزار می‌شود، گوشی‌های تاشو آینده در همان روز برگزاری رویداد، یعنی ۲۶ ژوئیه، در بیشتر بازارها برای پیش‌خرید در دسترس قرار خواهند گرفت. و اکنون، کسی ادعا می‌کند قیمت‌های عرضه برای اروپا را دریافت کرده است. همراه چیکاو باشید.

انتظار می‌رود سامسونگ گوشی Galaxy Z Flip 5 را در گزینه‌های ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت عرضه کند. و طبق اطلاعاتی که از Dealabs به دست آمده است، نسخه ۲۵۶ گیگابایتی در فرانسه با قیمت ۱٬۱۹۹ یورو عرضه خواهد شد، در حالی که مدل ۵۱۲ گیگابایتی نیز به قیمت ۱٬۳۳۹ یورو برای مشتریان عرضه خواهد شد. اطلاعاتی درباره مدل ۱۲۸ گیگابایتی وجود ندارد، اما این فاش کننده ادعا می‌کند که قیمت عرضه این مدل کمی بیشتر از معمول خواهد بود.

به طور مشابه، شایعه می‌گوید که نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت گوشی Galaxy Z Fold 5 به ترتیب با قیمت ۱٬۸۹۹ یورو، ۲٬۰۳۹ یورو و ۲٬۲۷۹ یورو عرضه خواهند شد. دوباره، گزارش نشان می‌دهد که گوشی Galaxy Z Fold 5 قیمتی بالاتر را در اروپا خواهد داشت. حداقل در فرانسه نسبت به بازارهای دیگر.

آیا بازار سامسونگ را مجبور به افزایش قیمت گوشی های تاشو می کند؟

سامسونگ سال به سال برای کاهش قیمت گوشی‌های تاشو تلاش کرد. به مرور زمان، موفق شد قیمت ورودی سری Galaxy Z Flip را کاهش دهد و در عین حال قیمت گوشی‌های سری Galaxy Z Fold را بالا نبرد. اما سامسونگ در واقع در این امر تنهاست.

از یک جهت، قیمت‌های فوق العاده‌برای گوشی‌های مذکور ممکن است از یک فروشنده شخص ثالث تهیه شده باشد و معمولاً این منابع قیمت گوشی‌های آینده را بالاتر از قیمت رسمی درج می‌کنند. بنابراین، احتمال بالایی وجود دارد که این قیمت‌ها دقیق نباشند و سامسونگ گوشی‌های قاب‌پذیر آینده خود را با قیمت کمتری عرضه کند.

پس از آن، ممکن است سامسونگ به خودی خود از مبارزه با قیمت گوشی‌های تاشو منصرف شده باشد و ممکن است تصمیم گرفته باشد که در راستای سایر تولیدکنندگان OEM قرار گیرد. در تاریخ 26 ژوئیه یا قبل از آن اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.