به‌روزرسانی بعدی Samsung Expert RAW برای رفع اشباع عکس عرضه می شود

به‌روزرسانی بعدی Expert RAW سامسونگ برای رفع اشباع رنگ در عکس‌هاست. برای کسب اطلاعات بیشتر  همراه چیکاو باشید.

اپلیکیشن Expert RAW سامسونگ یک اپلیکیشن دوربین جایگزین بسیار عالی برای کسانی است که گوشی هوشمند گلکسی پشتیبانی شده را دارند (که شامل اکثر پرچمدارهای این شرکت در چهار سال گذشته می‌شود) و تمایل دارند کنترل بیشتری بر روند گرفتن عکس‌ها داشته باشند.

همانطور که نامش نشان می‌دهد، Expert RAW تصاویر را به صورت همزمان در فرمت‌های JPG و RAW ذخیره می‌کند. و همانطور که سامسونگ اعلام می‌کند، Expert RAW بهبودهایی ارائه می‌دهد از جمله دامنه دینامیکی بیشتر و عکس‌های روشن‌تر و واضح‌تر در شرایط نوری کمتر نسبت به اپلیکیشن دوربین پیش‌فرض.

سامسونگ به طور منظم Expert RAW را به‌روزرسانی می‌کند تا بهبودهایی در کیفیت تصویر ایجاد کند و در به‌روزرسانی بعدی، به نظر می‌رسد سامسونگ به رفع مشکل اشباع رنگ در عکس‌های گرفته شده با استفاده از Expert RAW می‌پردازد. طبق اطلاعات منتشرشده توسط ناشناس توییتری به نام Ice universe، نسخه 2.0.10.6 از Expert RAW برای گلکسی S23 Ultra پس از به‌روزرسانی‌های اخیر، به طور قابل ملاحظه‌ای شدت رنگ را کاهش می‌دهد.

Expert RAW 2.0.10.6 می تواند اشباع بیش از حد عکس ها را برطرف کند

تفاوت به راحتی در تصاویر قبل و بعد زیر قابل مشاهده است. برخی احتمالاً ناراضی خواهند بود که شدت رنگ به پایین برده شده است، اما ما فکر می‌کنیم کاهش شدت رنگ به طور پیش‌فرض بهتر است زیرا همیشه می‌توانید قبل از گرفتن عکس یا در پس‌پردازش بعدی با استفاده از کنترل‌های عکاسی اپلیکیشن تنظیمات مانند شدت رنگ و سایر پارامترها را تغییر دهید.

به‌نظر می‌رسد عکس‌های گرفته شده با استفاده از دوربین‌های فوق‌عریض و زوم در گلکسی S23 Ultra همچنان اشباع بالایی دارند، اگرچه ما در حال حاضر قادر به تأیید این موضوع نیستیم، زیرا نسخه 2.0.10.6 از Expert RAW به نظر می‌رسد هنوز برای همه در دسترس نبوده است و برای ما در سام‌موبایل در Galaxy Store در دسترس نیست.

اما می‌توانید انتظار داشته باشید که این به‌روزرسانی به زودی به صورت جهانی عرضه شود و در حالی که نسخه جدید روی یک گلکسی S23 Ultra تست شده است، بدون شک برای تمام مدل‌های گلکسی S23 در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین باید برای سایر گوشی‌های سامسونگی که اپلیکیشن Expert RAW را پشتیبانی می‌کنند، در دسترس باشد، اگرچه تغییر در اشباع رنگ در به‌روزرسانی برای هر دستگاه قطعی نباشد.

می‌توانید اپلیکیشن Expert RAW را از اینجا از Galaxy Store دانلود کنید (اگر این لینک کار نکرد، در گوشی‌تان در Galaxy Store به دنبال Expert RAW بگردید)، یا از طریق APK Mirror دریافت کنید.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.