Galaxy S22 به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2023 را در مناطق بیشتری دریافت می‌کند

گوشی Galaxy S22 در مناطق بیشتری بروزرسانی امنیتی ژوئیه ۲۰۲۳ را دریافت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه چیکاو باشید.

در ابتدای این ماه، سامسونگ بروزرسانی امنیتی ژوئیه ۲۰۲۳ را برای سری گوشی‌های Galaxy S22 عرضه کرد. با این حال، تا کنون این بروزرسانی فقط در اروپا و آمریکا در دسترس بوده است. اکنون، شرکت کره‌ای، بروزرسانی امنیتی جدید را برای سری گوشی‌های Galaxy S22 در مناطق بیشتری از جمله کشورهای آمریکای لاتین منتشر کرده است.

به‌روزرسانی Galaxy S22 در آمریکای لاتین در دسترس است

بروزرسانی جدید برای گوشی‌های Galaxy S22، Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra با شماره نسخه نرم‌افزاری S90xEXXS6CWF6 عرضه شده است. این بروزرسانی در آرژانتین، بولیوی، گواتمالا، پاناما، پاراگوئه، پرو، اروگوئه و ترینیداد و توباگو قابل دسترسی است. این بروزرسانی هنوز در چند کشور آفریقایی و آسیایی دیگر عرضه نشده است.

بروزرسانی جدید باعث رفع بیش از ۹۰ ضعف امنیتی که در نسخه قبلی نرم‌افزار وجود داشت، و به روزرسانی امنیتی ژوئیه ۲۰۲۳ می‌شود. این بروزرسانی کوچک و مربوط به امنیت است و انتظار ویژگی‌ها یا بهبودهای عملکردی جدیدی ندارد. اگر گوشی سری Galaxy S22 را در یکی از کشورهای ذکر شده بالا دارید، می‌توانید این بروزرسانی را از طریق رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار » دانلود و نصب دریافت کنید. همچنین می‌توانید فایل نرم‌افزار جدید را از پایگاه داده نرم‌افزار ما دریافت و به صورت دستی فلش کنید.

سامسونگ گوشی Galaxy S22 را با سیستم عامل اندروید 12 و قول ارائه چهار بروزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید عرضه کرد. در اواخر سال گذشته، این گوشی‌ها بروزرسانی اندروید 13 را دریافت کردند و در چند ماه آینده، آپدیت One UI 6.0 بر پایه اندروید 14 را دریافت خواهند کرد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.