آیا سامسونگ Galaxy S21 FE را با اسنپدراگون 888 در هند عرضه کرده است؟

آیا سامسونگ به طور خاموشانه گوشی Galaxy S21 FE را با Snapdragon 888 در هند عرضه کرده است؟ برای یافتن پاسخ این پرسش همراه چیکاو باشید.

وقتی سامسونگ در حال آماده‌سازی عرضه یک گوشی است، نمی‌توانید انتظار داشته باشید آن به صورت ناخواسته عمل کند. اغلب یا یک رویداد حضوری و یا پخش زنده آنلاین برای عرضه گوشی وجود دارد. با این حال، بر اساس گزارشات جدید، سامسونگ به طور خاموشانه گوشی جدیدی را در هند عرضه کرده است و آن هم در فروشگاه‌های حضوری. ما درباره Galaxy S21 FE با تراشه Snapdragon 888 صحبت می‌کنیم.

سامسونگ در سراسر جهان گوشی Galaxy S21 FE با تراشه Snapdragon 888 را در سال گذشته عرضه کرد، اما مدل Exynos را در هند معرفی کرد. در اوایل هفته جاری، این شرکت اعلام کرد که به زودی گوشی Galaxy S21 FE با تراشه Snapdragon 888 را در هند عرضه خواهد کرد. این گوشی به طور خاموشانه راه خود را به قفسه‌های فروشگاه‌های حضوری پیدا کرده است.

گلکسی اس 21 FE در چهار رنگ عرضه خواهد شد

همانطور که توسط The Tech Outlook گزارش شده است، گوشی Galaxy S21 FE با تراشه Snapdragon 888 در فروشگاه‌های خرده‌فروشی در هند موجود است. علاوه بر این، گفته شده که این گوشی امروز، یعنی ۱۰ ژوئیه، به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. قیمت این گوشی ۴۹,۹۹۹ روپیه هندی (حدود ۶۰۵ دلار) است و در چهار رنگ، زیتونی، گرافیت، لاوندر و آبی نیروی دریا، قابل تهیه خواهد بود.

پیشنهادات جذابی نیز وجود دارد، از جمله پیشنهادات بازپرداخت نقدی بر روی کارت اعتباری HDFC، تراکنش‌های EMI و قرارداد EMI بانکی تا نه ماه. علاوه بر این، گزینه EMI بدون هزینه تا ۱۵ ماه از طریق Samsung Finance+ و گزینه‌های ارتقا به ارزش ۵,۰۰۰ روپیه هندی موجود است. به عنوان مقایسه، مدل Exynos گوشی Galaxy S21 FE با قیمت ابتدایی ۳۷,۹۹۹ روپیه هندی (تقریباً ۴۶۰ دلار) در هند قابل تهیه است.

ویژگی‌های گوشی Galaxy S21 FE

این محصول شامل صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و بازه‌ی رزولوشن FHD+ با سایز ۶.۴ اینچ AMOLED است، همچنین دارای ۸ گیگابایت حافظه RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی دارای سه دوربین در پشت با ساختار ۱۲+۱۲+۸ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۴,۵۰۰ میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات می‌باشد. این گوشی با اندروید ۱۳ و One UI 5.1 به صورت پیش‌فرض عرضه خواهد شد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.