به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2023 برای سری Galaxy S23 در اروپا ارائه شد

سری گوشی Galaxy S23 در اروپا بروزرسانی امنیتی ژوئیه ۲۰۲۳ را دریافت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه چیکاو باشید.

سامسونگ هفته گذشته شروع به ارسال بروزرسانی امنیتی ژوئیه ۲۰۲۳ برای سری گوشی‌های Galaxy S23 کرده است. با این حال، این بروزرسانی تاکنون فقط برای مدل‌های قفل شده توسط اپراتورها و آزاد از قفل کارخانه در ایالات متحده در دسترس بود. اکنون، شرکت کره‌ای پوشش قابلیت دریافت بروزرسانی را به بازار اروپا گسترش داده است.

Galaxy S23 به روز رسانی امنیتی ژوئیه 2023 را در کشورهای اروپایی دریافت می کند

بروزرسانی نرم‌افزاری جدید برای سری گوشی‌های Galaxy S23 با شماره نسخه نرم‌افزاری S91xBXXS3AWF7 در اروپا عرضه شده است. این بروزرسانی با حجم ۴۲۹.۶۸ مگابایت در سراسر اروپا در دسترس است. این بروزرسانی امنیتی ژوئیه ۲۰۲۳ را به همراه دارد که سامسونگ ادعا می‌کند بیش از ۹۰ ضعف امنیتی که در نسخه قبلی نرم‌افزار وجود داشت را حل کند. از آنجا که سامسونگ در ماه گذشته بهبودهای زیادی در زمینه دوربین و عملکرد ارائه داده است، انتظار نداشته باشید این بروزرسانی ویژگی‌ها یا بهبودهای عملکردی جدیدی را به همراه آورد.

اگر گوشی سری Galaxy S23 را دارید و در اروپا زندگی می‌کنید، می‌توانید برای بررسی بروزرسانی نرم‌افزاری جدید اقدام کنید. برای این کار به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار رفته و روی دانلود و نصب کلیک کنید. همچنین می‌توانید فایل نرم‌افزار جدید را از پایگاه داده نرم‌افزار ما دریافت و به صورت دستی فلش کنید. برای انجام فرآیند فلش دستی نیاز به یک کامپیوتر با سیستم‌عامل ویندوز و نرم‌افزار Odin خواهید داشت.

سامسونگ در اوایل امسال سری گوشی‌های Galaxy S23 را عرضه کرد و با موفقیت فراوانی روبرو شد؛ در برخی بازارها در طول دوره پیش‌خرید، به میزان ۶۰٪ بیشتر از Galaxy S22 فروخته شد. این مجموعه گوشی با اندروید ۱۳ عرضه شده و انتظار می‌رود در انتهای امسال بروزرسانی One UI 6.0 بر پایه اندروید ۱۴ را دریافت کند. برنامه آزمایشی One UI 6.0 Beta ممکن است در برخی کشورها در هفته آینده عرضه شود.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.