گلکسی زد فولد 2 قفل شده توسط اپراتور به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2023 در ایالات متحده دریافت می‌کند

هفته گذشته، سامسونگ شروع به ارائه به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه ۲۰۲۳ برای برخی از گوشی‌ها و تبلت‌های خود کرد. این به‌روزرسانی در حال حاضر به گلکسی Z فولد ۲ نیز می‌رسد و جالب است به‌نکته ای بپردازیم که نسخه قفل شده به اپراتور این گوشی برای بازار آمریکا، اولین نسخه‌ای است که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند. به‌طور معمول، نسخه‌های قفل شده به اپراتور گوشی‌ها بعدی بودند که به‌روزرسانی را دریافت می‌کردند. با این حال، وضعیت در حال حاضر برعکس شده است. همراه چیکاو باشید.

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای نسخه قفل شده به اپراتور گلکسی Z فولد ۲ با شماره نسخه نرم‌افزاری F916USQS3JWF3 عرضه شده است. این به‌روزرسانی در شبکه‌های Sprint و T-Mobile در آمریکا عرضه می‌شود. سایر اپراتورها نیز ممکن است به زودی این به‌روزرسانی را منتشر کنند. این به‌روزرسانی پچ امنیتی ژوئیه ۲۰۲۳ را به همراه دارد و بر اساس شماره نسخه نرم‌افزاری، هیچ افزودنی و بهبودی در امکانات و عملکرد جدید در این به‌روزرسانی وجود ندارد.

به‌روزرسانی امنیتی Galaxy Z Fold 2 ژوئیه 2023: چه چیزی جدید است و چگونه آن را نصب کنیم؟

به گزارش بیانیه امنیتی سامسونگ، پچ امنیتی ژوئیه ۲۰۲۳ آن بیش از ۹۰ آسیب امنیتی را در گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی برطرف می‌کند. بیش از ۵۰ از این آسیب‌پذیری‌ها نیز در دستگاه‌های اندروید از برندهای دیگر مشاهده شده است.

اگر نسخه قفل شده به اپراتور گلکسی Z فولد ۲ را در آمریکا دارید، می‌توانید اکنون با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و لمس دکمه دانلود و نصب، بررسی به‌روزرسانی جدید را انجام دهید. همچنین می‌توانید فایل فریمور جدید را از پایگاه داده فریمور ما دانلود و به‌صورت دستی فلش کنید. برای انجام این فرایند به یک کامپیوتر با ویندوز و ابزار Odin نیاز دارید.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.