گلکسی تب A8 (2021) با سیستم عامل جدید اجرا می شود

گلکسی تب A8 (2021) در برخی مناطق اکنون با نسخهٔ جدید نرم‌افزاری اجرا می‌شود. همراه چیکاو باشید.

برند محبوب OnePlus قبلاً توسط بسیاری به عنوان یک تهدید واقعی برای سلطه سامسونگ تلقی می شد. اگرچه این برند امروزه تا حدودی محبوب است، اما در طول سال‌ها، گوشی‌های OnePlus مواردی را از دست دادند که به برجسته‌تر شدن آنها کمک کرد. اکنون که سامسونگ بر این بخش از بخش اندروید تسلط دارد، پشتیبانی از سفت‌افزار دیگر مانند گذشته نیست، و لانچر OxygenOS سفارشی پس از ادغام با ColorOS Oppo، محبوبیت خود را از دست داد. اما جالب اینجاست که وان پلاس ممکن است برگ جدیدی را باز کند، زیرا به زودی سعی خواهد کرد سامسونگ را در قسمت جلوی گوشی تاشو به چالش بکشد.

ما هنوز در سال 2017 نیستیم و اینجا یک سایت موسیقی نیست، بنابراین از شما قدردانی می‌کنم که کمی صبر کردید. اما اخیراً من احساس می‌کنم که گلکسی Z Flip 5 احساسات مشابهی را به من منتقل می‌کند. طرفداران سامسونگ مدت زمان طولانی منتظر گلکسی Z Flip 5 بوده‌اند. این به خاطر آن است که این دستگاه بهبودهای قابل توجهی را برای تلفن همراه تاشو در نظر گرفته است که به راحتی محبوب‌ترین گوشی قاب‌پذیر سامسونگ است.

در حالی که هر دو گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 در رویداد Unpacked تایید شده در 26 جولای رونمایی خواهند شد، به نظر می رسد تمرکز سامسونگ بر روی گلکسی زد فلیپ 5 باشد. تمام تلاش بازاریابی برای این رویداد بر اساس تاشوی تاشو است. دعوت رسمی سامسونگ برای این رویداد از شما می‌خواهد «به طرف مقابل بپیوندید» و این شرکت تصمیم گرفت تصویری از Galaxy Z Flip 5 را در آن قرار دهد.

 

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.