گوشی‌های گلکسی S22 بروزرسانی ژوئیه 2023 را دریافت می‌کنند

شرکت اپراتور آمریکایی و گلکسی اس 22 که قفل آن از طریق کارخانه باز شده است، به‌روزرسانی ژوئیه 2023 را دریافت می‌کند. همراه چیکاو باشید.

سری گوشی‌های گلکسی S22 از ابتدای هفته گذشته، در سراسر اروپا بروزرسانی ژوئیه 2023 را دریافت کرد، اما اکنون نوبت آمریکا است. و خبر خوب این است که هم نسخه‌های غیرقفلی و هم نسخه‌های متعلق به اپراتورها از گلکسی S22، گلکسی S22+ و S22 Ultra به صورت همزمان بروزرسانی دریافت می‌کنند.

گوشی گلکسی S22 غیرقفلی نسخهٔ نرم‌افزاری S90xUSQS3CWF3 را دریافت می‌کند. به طریق مشابه، نسخه‌های متعلق به اپراتورها نسخهٔ نرم‌افزاری S90xU1UES3CWF3 را دریافت می‌کنند.

به نظر می‌رسد که این بروزرسانی برای مدل‌های گلکسی S22 غیرقفلی و متعلق به اپراتورها، ویژگی‌های جدیدی را به همراه ندارد. آخرین نسخهٔ نرم‌افزاری فقط بهبود امنیت را از طریق بستهٔ ژوئیه 2023 به همراه دارد.

نزدیک به 100 مشکل امنیتی در این ماه برطرف شده است

همانطور که اتفاق می‌افتد، سامسونگ به تازگی جزئیات بستهٔ امنیتی ژوئیه 2023 را ارائه داده است. و براساس گزارش رسمی امنیتی، این نسخه مربوط به ماه جاری با همکاری 90 آسیب پذیری امنیتی در تلفن‌ها و تبلت‌های گلکسی روبرو شده است.

همانطور که معمول است، می‌توانید آخرین بروزرسانی را در گوشی گلکسی S22 خود نصب کنید با باز کردن برنامه تنظیمات مذکور، وارد بخش “بروزرسانی نرم‌افزاری” شده و بر روی “دانلود و نصب” کلیک کنید. به صورت جایگزین، می‌توانید فایل‌های رسمی نرم‌افزار را از وبسایت ما دانلود کرده و با استفاده از یک کامپیوتر با ویندوز بروزرسانی جدید را به صورت دستی نصب کنید.

 

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.