مک بوک اپل با صفحه نمایش تاشو سامسونگ از آنچه فکر می کنید به شما نزدیکتر است

مک‌بوک اپل با صفحه نمایش قاب‌پذیر سامسونگ ممکن است نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید باشد. همراه چیکاو باشید.

چهار سال از عرضه‌ی اولین دستگاه سامسونگ با صفحه‌نمایش تاشو، گلکسی فولد، می‌گذرد. اما تقریباً نیم دهه بعد، رقیب بزرگ سامسونگ، یعنی اپل، هنوز به این بخش بازار پیشرو و جدید وارد نشده است. با این حال، احتمالاً اپل در آینده مشتری صفحه‌نمایش قاب‌پذیر سامسونگ خواهد شد.

یک گزارش دوباره ظاهر شده که ادعا می‌کند سامسونگ در نهایت اپل را به عنوان مشتری صفحه‌نمایش قاب‌پذیر خود قرار خواهد داد. با این حال، احتمالاً اولین دستگاه اپل با این فناوری نمایشگر یک آیفون نخواهد بود.

با شناخت اپل، تخمین ها ممکن است بیش از حد جاه طلبانه باشند

براساس ادعاها، اپل به گفتگو با چندین تولیدکننده صفحه‌نمایش تاشو مشغول است. عرضه یک مک‌بوک تاشو توسط اپل با استفاده از صفحه‌نمایش سامسونگ به احتمال زیاد محبوبیت قاب‌پذیرها را بهبود خواهد بخشید و به تبع آن، بخش نمایشگر سامسونگ به درآمد و حتی اعتبار بیشتری دست خواهد یافت.

به گفته گزارشات، گفته می‌شود که سامسونگ دیسپلی تصمیم گرفته است حدود 4.1 تریلیون وون (3.1 میلیارد دلار) را در تولید پنل‌های OLED قاب‌پذیر بزرگ با هدف تولید انبوه در سال‌های 2025 و 2026 سرمایه‌گذاری کند. این تصمیم به ظاهر اعتبار ایده این را می‌دهد که اپل در طی چند سال آینده یک مک‌بوک با صفحه‌نمایش تاشو را توسعه خواهد داد.

هنگامی که به فناوری‌های مبتکرانه می‌پردازیم، اپل زمان خود را می‌گیرد و سال‌ها را در مراحل پروتوتایپ‌سازی و طراحی می‌گذراند. یک بار دیگر، این شرکت هنوز موفق به ایجاد یک آیفون تاشو نشده است، بنابراین شایعات مبنی بر توسعه یک لپ‌تاپ منعطف احتمالاً به نظر بیش از حد جسورانه می‌رسد.

اما اگر فرض کنیم که اپل واقعاً تصمیم می‌گیرد که اولین دستگاه خود با صفحه‌نمایش تاشو یک مک‌بوک نوآورانه باشد و اگر اپل آن را در طی چند سال آینده عرضه کند، استراتژی آن احتمالاً باعث ایجاد یک بخش جدید و پر رونق در بازار خواهد شد. و سامسونگ نیز باید از این تغییر اپل در فناوری‌های طراحی و نمایش به طرز قابل توجهی بهره‌برداری کند.

 

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.