سامسونگ جوایز بیشتری را برای Galaxy Z Flip 4 و تلویزیون های هوشمند به دست آورد

سامسونگ با Galaxy Z Flip 4 قابل توجه و تلویزیون‌های هوشمند، تعدادی جایزه برای نوآوری بیشتر به دست آورده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه چیکاو باشید.

سامسونگ به اتاق جوایز خود دو جایزه دیگر اضافه می‌کند، زیرا اخیراً اعلام کرده است که در مراسم جوایز Canstar Blue Innovation Excellence Awards 2023، در دسته بندی دستگاه‌های هوشمند و سرگرمی خانگی، دو جایزه پنج ستاره را به دست آورده است. دو دستگاه (یا دسته بندی دستگاه‌ها) که به خاطر برتری خود تشویق شده‌اند، Galaxy Z Flip 4 و مجموعه تلویزیون 2023 هستند.

Canstar Blue این دستگاه‌ها را به دلیل اینکه داوران آنها را به‌عنوان “دستاوردهای تغییردهنده بازی” در نظر گرفتند، انتخاب کرده است. سامسونگ استرالیا توضیح می‌دهد که جوایز برتریت نوآوری “بر اساس اینکه یک محصول در بازار فعلی چقدر منحصربه‌فرد و مخترعانه است و چه تأثیری بر روی مصرف‌کنندگان دارد” اندازه‌گیری می‌شوند.

BESPOKE چند امتیاز از داوران Canstar Blue به دست آورد

مجموعه تلویزیون 2023 به طور کلی به دلیل دسترسی آسان‌تر به تلویزیون‌های بزرگ برای استرالیایی‌ها، تحسین شد. مجموعه 2023 شامل انواع مدل‌های بزرگ صفحه نمایش است که می‌توانند با کیفیت تصویر و صدای برتری را در محدوده قیمت مناسب ارائه دهند. داوران Canstar Blue به دلیل تلاش‌های شرکت سامسونگ برای “ارائه محصولات با کیفیت بالا در قیمت‌های مقرون به صرفه‌تر به مصرف‌کنندگان”، مجموعه تلویزیون سامسونگ را انتخاب کردند.

درباره Galaxy Z Flip 4، گوشی و سازنده آن جایزه Canstar Blue Innovation Excellence Award 2023 را به دلایلی به دست آورد. از جمله دلایل آن می‌توان به رهبری سامسونگ در بازار گوشی‌های قاب‌پذیر با تفاوت قابل توجه اشاره کرد.

علاوه بر این، داوران همچنین از سطح سفارشی‌سازی که نسخه BESPOKE گوشی Galaxy Z Flip 4 ارائه می‌دهد، تحت تأثیر قرار گرفتند.

در بازارهایی که نسخه BESPOKE در دسترس است، گوشی Galaxy Z Flip 4 تاکنون قابلیت سفارشی‌سازی بیشتری نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند دارد، زیرا خریداران می‌توانند از تنوع گسترده‌ای از رنگ‌ها برای دو بخش پشتی گوشی و قاب استفاده کنند. مشتریان می‌توانند این عناصر را با هم ترکیب کنند و تا ده‌ها ترکیب رنگی مختلف بدست آورند.

سامسونگ در حال حاضر برای برگزاری رویداد Unpacked جدید آماده می‌شود و منتظران می‌توانند انتظار داشته باشند که در پایان ماه گوشی Galaxy Z Flip 5 را معرفی کند. همچنین احتمالاً شرکت این رسم را ادامه خواهد داد و خدمات سفارشی‌سازی BESPOKE را برای مدل نسل بعدی فراهم خواهد کرد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.