بهترین قیمت نرده راه پله با اجرا؟

انتخاب نرده پله متناسب با محیط، موجب افزایش زیبایی ظاهری محیط داخلی ساختمان میشود. قطعا شکل و طرح ساختمان میتواند در انتخاب نرده پله شما تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال نرده پله ساختمان دوبلکس که در وسط دکوراسیون ساختمان قرار میگیرد قطعا با نرده پله یک برج متفاوت خواهد بود. بنا بر این طراحی مناسب منزل شما میتواند در زمان خرید و سفارش نرده راه پله اثر گذار باشد. بودجه و قیمت هر متر نرده راه پله بیشترین تاثیر را در زمان انتخاب نرده پله دارند، برای انتخاب یک نرده  مقاوم و زیبا که با بودجه شما متناسب باشد بهتر است انواه نرده راه پله و حدود قیمت ها را بیشتر بشناسیم. انواع  نرده راه پله با توجه به متریال مورد استفاده عبارتند از :

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
  • نرده راه پله فلزی
  • نرده راه پله استیل
  • نرده راه پله چوبی
  • نرده راه پله شیشه ای
  • قیمت نرده راه پله فلزی 

استقامت موجود در فولاد سبب شده است که ساخت نرده پله آهنی رواج خاصی پیدا کند. بدون شک اولین موردی که به ذهن یک تولید کننده میرسد انتخاب نرده پله فلزی است. مقاومت نرده فلزی در برابر فشار سبب امنیت کافی میشود. رنگ پذیر بودن این محصول هم سبب میشود که هم در برابر پوسیدگی مقاوم باشد و هم زیبایی خاصی برخوردار شود. نرده پله آهنی از لحاظ مقاومت بسیار بالا است و هیچ نوع قابل قیاس با این محصول نیست. به همین جهت این نوع نرده به گزینه مناسبی برای استفاده در مکان های متفاوت برای اقشار مختلف شده است. قیمت نرده پله فلزی از متری 1/5تومان تا 7 ملیون متغییر است.

در میان انواع نرده پله نرده راه پله فلزی یکی از مقاوم ترین و زیبا ترین نرده پله بشمار میرود. به دلیل مقاومت بالا و ساخت آسان این نوع از نرده پله انواع مختلفی از نرده فلزی طراحی و تولید شده اند. نرده پله لیزری، فرفورژه، پروفیلی و نرده پله لوله ای انواع مختلف این محصول بشمار میروند. نرده پله فرفورژه به طور قطع لوکس ترین و زیبا ترین نرده پله موجود در حال حاضر هستند. انواع مختلفی از نرده پله فرفورژه طراحی و تولید شده اند که میتوانید با توجه به سلیقه خودتان از بین آنها انتخاب کنید. قیمت نرده پله فرفورژه از انواع نرده پله شیشه ای چوبی مناسب تر است. شاید در ابتدا تصور کنید که قیمت نرده پله فرفورژه بیشتر از سایر نرده پله ها باشد. در صورتی که نرده راه پله فرفورژه یکی از طرح های لوکس و سلطنتی است.

جدا از این طرح ها نوعی از نرده با نام نرده تیرکی طراحی شده است که در ساخت آن از دو ریل عمودی موازی استفاده میکنند که توسط تیرک های افقی به همدیگر متصل میشوند. خلاقیت سازنده گان در قسمت تیرک های عمودی است که میتوانند انواع گوناگونی از میله های عمودی را در ساخت نرده راه پله آهنی بکار گیرند. معمولا طراحی و شکل دکوراسیون منزل شما میتواند در شکل این نوع نرده تاثیر گذار باشد. قیمت این نوع از نرده راه پله با توجه به زیبایی خیره کننده ای که دارد حدود 2 ملون تومان در هر متر طول است.

اجرای نرده پله فلزی

اجرا و نصب نرده راه پله فلزی بسیار راحت است. این سبک از نرده به صورت رنگ شده در کاور های نایلونی به محل نصب ارسال شده و در محل پایه ستون هایی که از قبل تعبیه شده جوشکاری یا پیچ میشوند. به طور متوسط در ساختمان های معمولی روزانه بین 3 الی 4 طبقه نرده گذاری میشوند. در ساخت نرده آهنی معمولا از دو ریل عمودی موازی استفاده میکنند که توسط تیرک های افقی به همدیگر متصل میشوند. خلاقیت سازنده گان در قسمت تیرک های عمودی است که میتوانند انواع گوناگونی از میله های عمودی را در ساخت نرده راه پله آهنی بکار گیرند. معمولا طراحی و شکل دکوراسیون منزل شما میتواند در شکل این نوع نرده تاثیر گذار باشد.

قیمت نرده پله فلزی به نسبت قیمت نرده راه پله های دیگر مناسب تر و در عین حال مقاوم تر است . البته که استفاده از متریال با کیفیت سبب میشود که محصولی بدون اشکال و استاندارد در اختیار داشته باشید. قیمت نرده پله فلزی با توجه به طرح و نوع متریال مصرفی مشخص میشود.

نرده پله مدرن که همان نرده پله ساده است با استفاده از پروفیل های فلزی ساخته میشود. قیمت این نوع از نرده بستگی به وزن و پیچیدگی طرح دارد. انتخاب یک طرح برای حفاظ راه پله میتواند امنیت و زیبایی ساختمان شما را برقرار کند. البته که انتخاب طرح نرده بستگی به سلیقه خریدار دارد ولی مجموعه ثامن با در اختیار داشتن طرح های متنوع و شکیل در این سبک همواره در کنار خریداران بوده است.

قیمت نرده راه پله لیزری CNC

طرح های عریض و پوشش دار با استفاده از ورق های CNC قابلیت ساخت دارند. استفاده از دستگاه سی ان سی سبب شده تا طرح های خاص با کمترین نقطه جوش و با ضخامت مورد نیاز برش داده شده و بر روی نرده پله نصب شود. طرح های کلاسیک به سادگی در این سبک قابل اجرا هستند. قیمت این محصول با توجه به ضخامت ورق های برش کاری شده مشخص میشود در نظر داشته باشید که این نوع از نرده راه پله یکی از برترین انتخاب ها میتواند باشد .

بهترین رنگ برای نرده راه پله

بهترین و مناسب ترین رنگ برای نرده راه پله بستگی به طرح و شکل نرده پله بستگی دارد. رنگ نرده راه پله تاثیر چندانی در قیمت ندارد، به همین دلیل است که توصیه میشود از بهترین رنگ در نرده پله ساختمان خود استفاده کنید. رنگ های مشکی، قهوه ای و سفید برای طرح های مدرن مناسب هستند. نرده لیزری بیشتر به صورت ساده و یکنواخت رنگ آمیزی میشوند. رنگ نرده پله فرفورژه نیاز به تخصص و تجربه دارد. زمینه رنگ نرده پله فرفورژه مشکی است. پتینه نوعی از رنگ آمیزی است که در آن نقاط برجسته توسط پودر های طلایی و نقره ای پوشش داده میشوند، برای مقاومت این پوشش مشکی- طلایی در پایان پلی استر که محافظ رنگ در برابر آفتاب و باران است بر روی نرده پاشیده میشود. زیبا ترین رنگ نرده راه پله مشکی_طلایی یا رنگ سفید_طلایی است.

نحوه سفارش نرده پله

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد برای مشخص شدن وزن و قیمت نرده پله میبایست اندازه و متراژ نرده راه پله مشخص شود. بعد از تماس و مشاوره اولیه تیمی متخصص با استفاده از دستگاه خم کن به محل اعزام و الگوی نرده پله را مشخص میکنند. بعد از اندازه گیری، شابلون کارخانه منتقل شده و به صورت دقیق نرده راه پله ساخته و رنگ آمیزی میشوند. نوع رنگ تمامی نرده ها به صورت کوره ای، الکترواستاتیک میباشد. محصولات بسته بندی شده در زمان مشخص برای نصب به محل ارسال میشوند.

نرده پله چوبی و شیشه ای بیشتر در ساختمان های تجاری کاربرد دارند. این مدل از نرده پله با توجه به قیمت بالا و اجرای سختی که دارند کمتر مورد استفاده عموم قرار میگیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.