گلکسی A53 به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2023 را دریافت کرد

Galaxy A53 اولین تلفن هوشمند سری Galaxy A است که بروزرسانی امنیتی ماه ژوئیه ۲۰۲۳ را دریافت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه چیکاو باشید.

دیروز، سامسونگ بروزرسانی امنیتی ماه ژوئیه ۲۰۲۳ را برای گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۳ عرضه کرد. امروز، شرکت پوشش این بروزرسانی امنیتی جدید را به گلکسی A53 5G گسترش داده است.

این بروزرسانی جدید در برخی از کشورهای آمریکای لاتین عرضه می‌شود و ممکن است به مناطق دیگر نیز به زودی گسترش یابد.

به‌روزرسانی امنیتی گلکسی A53 جولای 2023: چه چیزی جدید است؟

آخرین بروزرسانی نرم‌افزار گلکسی A53 5G با شماره نسخه A536EXXS7CWF6 عرضه شده است. این بروزرسانی در بولیوی و پاناما قابل دانلود است و انتظار داریم که به زودی در کشورهای دیگر آمریکای لاتین نیز در دسترس قرار بگیرد. این بروزرسانی شامل چسباندنه امنیتی ماه ژوئیه ۲۰۲۳ است که مشکلات امنیتی مختلفی را که در نسخه‌های قبلی One UI در گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی یافت شده بود، رفع می‌کند. این بروزرسانی هیچ ویژگی یا بهبودی در عملکرد جدیدی را به همراه نمی‌آورد.
سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۲ گلکسی A53 5G را با سیستم عامل اندروید ۱۲ عرضه کرد. این دستگاه در پایان سال ۲۰۲۲ بروزرسانی به اندروید ۱۳ و در ابتدای امسال نیز بروزرسانی One UI 5.1 دریافت کرد. برنامه‌ریزی شده است که در انتهای سال، بروزرسانی One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ را دریافت کند.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.