نگاه اولیه‌ای به Infinix Hot 30 5G با دوربین 50 مگاپیکسل و پنل  پشتی چرم گیاهی

اینفینیکس در مارس ماه نسخه 4G مجهز به چیپست Helio G88 را از مدل Hot 30 رونمایی کرد و اکنون می‌فهمیم که این برند قصد دارد در ماه آینده در هند نسخه‌ای 5G را با پشتیبانی از ۱۴ باند 5G عرضه کند. تاریخ احتمالی رونمایی در تاریخ ۱۴ ژوئیه است، اما باید منتظر اعلام رسمی اینفینیکس در این باره باشیم.

Infinix Hot 30 5G در سه رنگ عرضه می‌شود – نارنجی میامی، آبی آورورا و مشکی نایت. نسخه نارنجی میامی ما را به مدل Sunset Orange گوشی Note 30 5G با پشتی مستند از چرم مصنوعی یادآوری می‌کند.

پنل پشتی Infinix Hot 30 5G یک جزیره دوربین مستطیلی را شامل می‌شود که شامل یک فلاش LED و دو دوربین است، که دوربین اصلی از یک سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در قسمت جلویی نمایشگری با یک سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی وجود دارد، اما هیچ اطلاعاتی در این مورد نداریم.

Infinix Hot 30 5G دارای فریم های تخت است. قاب سمت چپ دارای اسلات سیم کارت است و در سمت راست دکمه تنظیم صدا و پاور قرار دارد که می تواند به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل کند. در پایین پورت USB-C قرار دارد که در کنار جک هدفون 3.5 میلی متری، میکروفون و مشبک بلندگو قرار دارد.
به ما گفته شده است که Infinix Hot 30 5G دارای امتیاز IP53 است و باطری 6,000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای خواهد داد، که ۱,۰۰۰ میلی آمپر ساعت بزرگتر از سلول نسخه 4G آن است. اینکه آیا این گوشی سریعتر از Hot 30 4G شارژ می شود که تا 33W پشتیبانی می کند یا خیر هنوز مشخص نیست و باید منتظر اعلام رسمی باشیم.

امتیاز دهید
منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.