رقیب گلکسی Z Fold 5 از برند وان‌پلاس ویژگی‌های شگفت‌انگیزی دارد

وان پلاس در اوایل سال جاری اعلام کرد که اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در اواخر امسال عرضه خواهد کرد. آن زمان، شرکت فناوری هیچ اطلاعاتی درباره نام و ویژگی‌های این گوشی منتشر نکرده بود. چند هفته بعد، ما فهمیدیم که احتمالاً دستگاه آینده را با نام OnePlus V Fold خواهند نامید. چند روز پیش، همچنین تصاویر سه بعدی گوشی را دیدیم. با این حال، هیچ اطلاعاتی درباره ویژگی‌های آن وجود نداشت.

حالا، مشخصات OnePlus V Fold را فاش شده و این خبر برای سامسونگ چندان خوب به نظر نمی‌رسد. همراه چیکاو باشید.

مشخصات OnePlus V Fold فاش شد

آخرین درز از منبع MySmartPrice و OnLeaks درباره OnePlus V Fold منتشر شده است و آن‌ها ادعا می‌کنند که گوشی OnePlus V Fold صفحه نمایش AMOLED 7.8 اینچی با رزولوشن 2K و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز خواهد داشت. این اندازه بزرگتر از یک دستگاه 7.6 اینچی در Galaxy Z Fold 5 و Pixel Fold است.

اگر این اطلاعات درست باشد، OnePlus V Fold در مقایسه با گوشی قاب‌پذیر آینده سامسونگ، در ابعاد صفحه نمایش قاب‌پذیر بهترین عملکرد را خواهد داشت. در حالی که اندازه صفحه نمایش خارجی هنوز مشخص نیست، گفته می‌شود که همچنین دارای رزولوشن 2K و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز خواهد بود.

در زمینه عکاسی، گفته می‌شود که گوشی OnePlus V Fold دارای سه دوربین در پشت خواهد بود: یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسل، یک دوربین اولتراواید 48 مگاپیکسل و یک لنز تله‌فوتو 64 مگاپیکسل. بنابراین، دوربین‌های پشتی غیراصلی OnePlus V Fold دارای رزولوشن بالاتری نسبت به Galaxy Z Fold 5 خواهند بود. برای سلفی، گوشی OnePlus V Fold دارای یک دوربین 32 مگاپیکسل در صفحه نمایش خارجی و یک سنسور 20 مگاپیکسل در صفحه نمایش داخلی خواهد بود.

اطلاعات همچنین نشان می‌دهند که گوشی OnePlus V Fold از پردازنده Snapdragon 8 نسل دوم، تا 16 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، باتری 4,800 میلی‌آمپرساعت و شارژ سریع با قدرت 67 وات استفاده خواهد کرد. این بدان معناست که OnePlus V Fold نسبت به Galaxy Z Fold 5 دارای بیشترین رم، باتری بزرگتر و سرعت شارژ سریعتری خواهد بود.

آیا ارزش رقابت با Galaxy Z Fold 5 را خواهد داشت؟

با توجه به این اطلاعات، به نظر می‌رسد گوشی OnePlus V Fold ممکن است ویژگی‌های بهتری نسبت به Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Fold 5 داشته باشد. با این حال، سامسونگ احتمالاً در زمینه نرم‌افزار برتری خواهد داشت زیرا این شرکت چند سال است که رابط کاربری خود را برای دستگاه‌های تاشو  بهینه‌سازی می‌کند. همچنین ممکن است Galaxy Z Fold 5 اولین گوشی انعطاف‌پذیر با مقاومت در برابر گرد و غبار و آب با رتبه IP57 باشد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.