گلکسی تب اس ۹ و گلکسی تب اس ۹ الترا به رونمایی خود در ماه آینده نزدیک‌تر می‌شوند

سامسونگ قبلاً تایید کرده است که شرکت برگزارکننده رویداد Galaxy Unpacked را در تاریخ ۲۷ ژوئیه ۲۰۲۳ خواهد بود. این رویداد برای اولین بار در کره جنوبی برگزار می‌شود و سامسونگ در این رویداد گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ را رونمایی خواهد کرد. و اطلاعات درباره تقریباً تمام محصولاتی که در طول این رویداد عرضه خواهند شد، در اینترنت منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه چیکاو باشید.

علاوه بر گوشی‌های قابل انعطاف و تاشوی لوکس، سامسونگ قصد دارد تبلت‌های لوکس گلکسی تب اس ۹ و گلکسی تب اس ۹ الترا را نیز معرفی کند. به تازگی قبل از رونمایی مورد انتظار آنها، هر دو گلکسی تب اس ۹ و گلکسی تب اس ۹ الترا در وبسایت NBTC (کمیسیون ملی رادیو و ارتباطات) ظاهر شده‌اند. NBTC مسئول نظارت بر صنایع پخش و ارتباطات در تایلند است و به خصوص بر روی مقررات فرکانس رادیویی تمرکز دارد.

مشخصات گلکسی  Tab S9 and Galaxy Tab S9 Ultra

گفته می شود که هر دو تبلت گلکسی تب اس 9 با One UI 5.1.1 همراه خواهند بود. طبق آخرین گزارش‌ها، دو دستگاه سامسونگ با شماره مدل SM-X716B و SM-X916B (از طریق PriceBaba) در وبسایت ثبت شده‌اند. این شماره‌های مدل به ترتیب مربوط به گلکسی تب اس 9 و گلکسی تب اس 9 الترا می‌باشند. همچنین گواهی NBTC برای گلکسی تب اس ۹ و گلکسی تب اس ۹ الترا هم تأیید می‌کند که رونمایی آنها در رویداد Unpacked نزدیک است.

قبل از این، تایید شده بود که گلکسی تب اس 9 در رنگی لوکس عرضه خواهد شد و تصاویر نشان می‌دهند که تبلت دارای طراحی نازکی با یک ناچ خواهد بود. علاوه بر این، تبلت همچنان از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. در بخش نرم‌افزاری، کاربران در تبلت‌های گلکسی تب اس ۹ خود از One UI 5.1.1 استفاده خواهند کرد.

 

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.