گلکسی M34 5G از تراشه میان رده اگزینوس سال گذشته استفاده می کند

در طول دو هفته گذشته، صحبت هایی در مورد گلکسی M34 5G وجود داشته است. این گوشی هوشمند میان رده هفته آینده در هند عرضه خواهد شد. پیش از اعلام رسمی، سامسونگ از برخی ویژگی ها و مشخصات خود رونمایی کرد. با این حال، جزئیات در مورد پردازنده آن تا به امروز کمیاب بود. همراه چیکاو باشید.

گلکسی M34 5G با چیپ میان‌رده Exynos سال قبل ارائه می شود

یک گوشی هوشمند جدید سامسونگ با شماره مدل SM-M346B در پایگاه داده Geekbench (منتشر شده توسط FoneArena) ظاهر شده است. ورودی نشان می‌دهد که این گوشی به عنوان گلکسی ام ۳۴ ۵G عرضه خواهد شد و با پردازنده S5E8825 که شماره مدل آن Exynos 1280 است، تجهیز می شود. این پردازنده، پردازنده‌ای است که در سال گذشته در گلکسی A33 ۵G و گلکسی A53 ۵G استفاده شد. این چیپست با استفاده از یک پردازنده ۵ نانومتری ساخته شده است و دارای دو هسته CPU Cortex-A78، شش هسته CPU Cortex-A55 و GPU Mali-G68 MP4 است. این چیپست کمی ضعیف‌تر از چیپ Exynos 1380 است که در ابتدای امسال معرفی شد.

این گوشی ۹۵۶ امتیاز در آزمون CPU تک هسته‌ای Geekbench 6.1.0 و ۲۰۳۲ امتیاز در آزمون CPU چند هسته‌ای کسب کرده است. به نظر می‌رسد گلکسی ام ۳۴ ۵G از ابتدا با سیستم عامل اندروید ۱۳ عرضه می‌شود و احتمالاً از One UI 5.1 نیز استفاده خواهد کرد. معمولاً، سامسونگ سه سال به‌روزرسانی‌های اصلی سیستم عامل اندروید را برای گوشی‌های میان‌رده خود ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گلکسی ام ۳۴ ۵G حداقل سه بار به‌روزرسانی (تا اندروید ۱۶) دریافت کند. این گوشی همچنین با چیپ MediaTek Dimensity 1080 نیز عرضه خواهد شد.

با توجه به اطلاعات منتشرشده توسط سامسونگ، گلکسی ام ۳۴ ۵G دارای صفحه نمایش Super AMOLED با اندازه ۶.۴ اینچ و رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل با OIS و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل است. همچنین دارای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعت و شارژ سریع ۲۵ وات است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت/۲۵۶ گیگابایت اشاره کرد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.