تایید شده است که iQOO Neo 7 Pro دارای دوربین 50 مگاپیکسلی است

ایکیوو (iQOO) قرار است در تاریخ 4 ژوئیه iQOO Neo 7 Pro را روانه بازار کند.  تصاویری که این شرکت منتشر کرده است نشان می‌دهد که این گوشی سه دوربین در پشت خود خواهد داشت. امروز، ایکیوو تایید کرد که این سیستم سه دوربینی توسط دوربین 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN5 با OIS سرآمد خواهد بود.

ایکیوو هنوز هدف دو دوربین دیگر را فاش نکرده است، اما احتمالاً این دو واحد فوکوس عریض و عمق/ماکرو خواهند بود. همراه چیکاو باشید.

مشخصات iQOO Neo 7 Pro

مشخصات قبلی تایید شده برای iQOO Neo 7 Pro شامل پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 SoC، یک تراشه بازیگری مستقل و شارژ 120 وات می‌باشد. این گوشی دارای دو گزینه رنگی به نام‌های “Fearless Flame” و “Dark Storm” خواهد بود. رنگ قبلی دارای پشتی مصنوعی از چرم مصنوعی خواهد بود.

گفته می شود که  iQOO Neo 7 Pro یک نسخه بازنامگذاری شده از نسخه Neo7 Racing است که در حال حاضر در چین موجود است. این گوشی با پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت می‌گیرد، صفحه نمایش 6.78 اینچی FullHD+ AMOLED و با فرکانس 120 هرتز دارد و با باتری 5،000 میلی‌آمپرساعتی و شارژ 120 وات عرضه می‌شود.

در iQOO Neo7 Racing دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد و در پشت آن دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین فوکوس عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار دارد. نسخه Racing از حافظه‌ی رم تا 16 گیگابایت و ظرفیت ذخیره‌سازی تا 512 گیگابایت پشتیبانی می‌کند و با سیستم عامل Origin OS بر پایه‌ی Android 13 عرضه می‌شود.

امتیاز دهید
منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.