بتا OneUI 6 برای Galaxy S23 در مرداد ماه امسال منتشر خواهد شد!

طرفداران سامسونگ با صبر و حوصله منتظر چشم‌اندازی از اندروید ۱۴ هستند. گوگل در ابتدای امسال بتا نسخه توسعه دهندگان نسخه بعدی اندروید را منتشر کرد. از آنجایی که سامسونگ برنامه بتا خود را دارد، کاربران باید منتظر بتا One UI 6.0 باشند تا عرضه شود.

به نظر می‌رسد برنامه بتا امسال زودتر از همیشه آغاز شود. شنیده شده که بتا One UI 6.0 برای سری گلکسی اس ۲۳ در هفته سوم ژوئیه عرضه خواهد شد. سایر دستگاه‌های سازگار نیز به زودی بتا را دریافت خواهند کرد. همراه چیکاو باشید.

زمان شروع به شمارش معکوس برای One UI 6.0 beta است!

چند روز پیش گزارش داده شد که احتمالاً به‌زودی بروزرسانی اول بتای One UI 6.0 منتشر شود، همان زمانی که بتاهای اندروید ۱۴ پایداری خود را به دست می‌آورند. با عرضه بتای ۳ اندروید ۱۴، نرم‌افزار به سطح پایداری پلتفرم رسیده است، به این معنی که سامسونگ می‌تواند ادامه دهد و برنامه بتا خود را راه‌اندازی کند.

این شرکت در حال حاضر دارد زیرساخت‌های لازم را برای این کار فراهم می‌کند. چند هفته پیش شروع به به‌روزرسانی برنامه‌ها با پشتیبانی از One UI 6.0 کرد. این یک نشانه عالی برای افرادی است که دستگاه‌های سازگار با One UI 6.0 سامسونگ را دارند که به زودی قادر خواهند بود تا تجربه‌ای از جدیدترین نسخه اندروید و One UI را داشته باشند.

براساس آنچه شنیده می‌شود، احتمالاً سامسونگ در هفته سوم ژوئیه، نسخه بتا اولیه One UI 6.0 را برای سری گلکسی اس 23 منتشر خواهد کرد. بتا به تدریج برای سایر دستگاه‌ها نیز عرضه خواهد شد. ماه ژوئیه به نظر می‌رسد یک ماه پرکاری برای سامسونگ خواهد بود، زیرا در تاریخ ۲۷ ژوئیه نیز شرکت دستگاه‌های جدید قابل‌تاشو خود را معرفی خواهد کرد.

عرضه بتای One UI 6.0 در اواخر ژوئیه به معنی آن است که ما قطعاً به یک نسخه عمومی One UI 6.0 قبل از پایان امسال نگاهی خواهیم داشت. اگر نرخ عملکرد سال گذشته را به عنوان یک نشانه در نظر بگیریم، سامسونگ ممکن است ما را بیش از چند ماه از زمان عرضه بتا تا عرضه نهایی عمومی منتظر نگذارد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.