معرفی بهترین شرکت تولید کننده دستگاه زغال

افزایش رقابت در صنعت تولید زغال، به پیشرفت هر چه بیشتر این صنعت در داخل کشور کمک کرده است. در حال حاضر برخی شرکت ها از رویکردهای جدیدی برای تولید زغال با خواص بهینه شده پیروی می کنند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

با توجه به سودآوری بالای این صنعت، چنانچه شما هم قصد راه اندازی خط تولید زغال مرغوب را دارید، قبل از هر چیز باید بهترین شرکت تولید کننده دستگاه زغال را پیدا کنید. در این مقاله نکات لازم برای خرید بهترین دستگاه زغال ساز را بررسی می کنیم.

چرا باید دستگاه زغال را جایگزین روش های قدیمی کنید؟

استفاده از دستگاه زغال، یک روش جایگزین برای تولید زغال چوب به روش های سنتی است و تا به امروز تاثیر بسزایی در رشد و توسعه این صنعت داشته است.

روش های قدیمی که برای تولید زغال مورد استفاده قرار می گرفت، منجر به از بین رفتن مواد اولیه و در نهایت تولید زغال دودزا و بی کیفیت می‌شد اما امروزه رشد قابل توجهی در صنعت تولید زغال با انواع دستگاه های پیشرفته حاصل شده است.

این تکنولوژی جدید، تولید زغال به خصوص با مواد اولیه ساده مانند تراشه های چوب و ضایعات کشاورزی را امکان پذیر می‌کند. استفاده از دستگاه زغال نه تنها منجر به حفظ محیط زیست شده؛ بلکه به تولید زغال مرغوب و مقرون به صرفه نیز کمک کرده است.

امروزه می توان زغال چوب را از مواد خامی که با روش های سنتی به هیچ عنوان قابل فرآوری نبودند، تهیه کرد. استفاده از این منابع بازیافتی در کوره های زغال ساز، منجر به صرفه جویی در انرژی و هزینه تولید شده است. علاوه براین کاملا با محیط زیست سازگار بوده و دغدغه دوستداران محیط زیست نسبت به نابودی درختان را برطرف می کند.

دستگاه تولید زغال فشرده که از آن صحبت می کنیم، در اصل ارتقاء یک کوره گودال قدیمی است که در روش های سنتی برای تولید زغال از آن استفاده می شد. این دستگاه دارای دانش و تجهیزات خاصی است که می تواند از مواد اولیه ساده، انواع زغال را تولید نماید.

مزایای استفاده از دستگاه زغال چیست؟

  • امکان استفاده از منابع انرژی در دسترس و تجدیدپذیر برای تولید زغال مرغوب
  • امکان تامین انرژی مورد نیاز جهان از طریق انرژی زیست توده
  • کاهش اثرات مخرب زیست محیطی و اقلیمی ناشی از سوخت های فسیلی
  • کمک به بازیافت ضایعات تراشه های چوب و پسماندهای کشاورزی در فرآیند بریکتینگ
  • تولید زغال مقرون به صرفه برای مشتریان
  • احتراق بدون دود و بو برای جلوگیری از آلودگی هوا
  • دارای فرآیند اشتعال آسان و حفظ دمای بالا تا پایان احتراق و …

از سوی دیگر، استفاده از تجهیزات به‌روزی مانند انواع دستگاه زغال، بهترین گزینه برای تولید انرژی پاک با حداقل هزینه برای جمع آوری مواد اولیه است. قطعا این ویژگی ها به اندازه کافی خرید دستگاه زغال را توجیه می کنند.

هم اکنون برندهای زیادی در بازار وجود دارند که ادعا می‌کنند بهترین دستگاه زغال را تولید کرده اند. بنابراین قبل از ورود به این صنعت، لازم است در خصوص ویژگی های بهترین شرکت تولید کننده دستگاه زغال بیشتر تحقیق کنید تا بتوانید مناسب ترین مدل را با قیمت معقول تهیه نمایید.

بهترین برند دستگاه زغال چه ویژگی هایی دارد؟

در فرآیندهای صنعتی تولید زغال در مقیاس های بزرگ، قبل از هر چیز باید به فکر تهیه بهترین دستگاه تولید کننده زغال باشید اما این دستگاه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

خوشبختانه در حال حاضر تعدادی از شرکت های سازنده دستگاه زغال در ایران نظیر شرکت سازه ابتکار ارشد، دستگاه زغال ساز را با کیفیت بالا و قابل رقابت با نمونه های خارجی تولید می‌کنند. مهم ترین نوآوری در سال های اخیر، توسعه روش کربناته سازی و روش بریکت سازی در تولید زغال بوده است.

برخی از ویژگی های بهترین برندهای دستگاه زغال موجود در بازار، عبارتند از:

  • تنوع بالای دستگاه های زغال ساز

شرکت های برتر در این حوزه، انواع دستگاه زغال را با مواد و کاربردهای گوناگون می‌سازند. این دستگاه ها بر اساس فناوری پردازش، مواد اولیه و نوع محصول خروجی، در دسته بندی های مختلفی قرار می‌گیرند که عبارتند از:

  1. کوره جداره ای
  2. کوره زغال ۶ جداره
  3. کوره زغال جی پلاس
  4. دستگاه پرس گردشی
  5. کوره زغال همرفتی

این تنوع محصول به شما مشتریان گرامی حق انتخاب بیشتری می‌دهد. همچنین می‌توانید با خرید و راه اندازی انواع دستگاه های زغال موجود، محصولات متنوع تری ایجاد کنید.

  • افزایش ظرفیت تولید زغال مرغوب

در تولید این دستگاه ها از فناوری های پیشرفته ای استفاده شده است که سرعت و کیفیت تولید زغال را افزایش می‌دهد. این مزیت به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار خود جذب کرده و بازده سرمایه گذاری خود را افزایش دهید.

البته کیفیت بریکت های تولید شده علاوه بر قابلیت دستگاه، به مرغوبیت مواد اولیه نیز بستگی دارد. برای این منظور مواد اولیه باید از چگالی و رطوبت کم برخوردار باشند؛ سپس چگالی محصول در فرآیند فشرده سازی افزایش یافته تا از اندازه و شکل مناسب برخوردار شود.

  • طراحی ساده و کاربر پسند

بهترین دستگاه زغال موجود در بازار، در کنار کارایی بالا، از طراحی ساده و کاربر پسند برخوردار است. این ویژگی نه تنها کاربری آن را آسان می‌کند؛ بلکه در صورت آسیب دیدن این تجهیزات، به راحتی می‌توان آنها را تعمیر کرد.

  • ساختار حرفه ای و اصولی

مناسب ترین دستگاه های زغال، دارای طراحی حرفه ای و کاربردی هستند. ساختار آنها معمولا به گونه ای است که در یک فضای محدود بیشترین کارایی را داشته باشند. ویژگی قابل حمل بودن دستگاه ها نیز کمک می‌کند تا در حمل و نقل آنها مشکلی وجود نداشته باشد.

تجهیزات به کار رفته در ساخت بهترین دستگاه زغال فشرده کاملا ایمن و مطمئن است که امکان تولید با ظرفیت بالا و طراحی متنوع را فراهم می‌کند. این دستگاه ها دارای عملکرد تمام اتوماتیک هستند که منجر به تولید بیشتر با نیروی کار کمتر شده است.

  • آموزش رایگان کار با دستگاه

تولید زغال فشرده با کیفیت علاوه بر اینکه به بهترین دستگاه زغال و مواد اولیه نیاز دارد، باید با دانش تخصصی و تجربه کار با دستگاه نیز همراه باشد. به همین خاطر معمولا همزمان با نصب دستگاه، طرز استفاده از آن نیز در نظر گرفته می‌شود. شرکت سازه ابتکار ارشد، تمامی آموزش های مورد نیاز برای کار با دستگاه های زغال را ارائه می‌نماید.

  • تضمین کیفیت با خدمات پشتیبانی حرفه ای

ساخت انواع دستگاه زغال با بهترین کیفیت و قیمت، همراه با خدمات پشتیبانی حرفه ای، از جمله مزیت های بهترین شرکت تولید کننده دستگاه زغال به شمار می‌رود.

جمع بندی

کیفیت زغال به طور مستقیم از دستگاه تولید زغال و همینطور اجرای بهینه آخرین فن آوری تولید با کارایی بالا تأثیر می‌گیرد. راه اندازی بهترین خط تولید زغال صنعتی و زغال فشرده در نهایت تأثیر چشمگیری بر روی راندمان، قابلیت اطمینان و افزایش سود شما دارد.

انتخاب بهترین برند دستگاه زغال برای تولید زغال مرغوب با بازدهی بالا، بسیار مهم است. همچنین، هزینه های تولید را به مراتب کاهش می‌دهد. بنابراین قبل از سرمایه گذاری در این صنعت، لازم است ابتدا بهترین شرکت تولید کننده دستگاه زغال را پیدا کنید. شرکت سازه ابتکار ارشد با در نظر گرفتن این نیاز ها، اقدام به تولید با کیفیت ترین دستگاه های تولید زغال کشور کرده و در این مسیر توانسته برای هزاران هموطن کارآفرینی کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.