قیمت OnePlus Nord Buds 2r و اطلاعات دو گوشی Nord قبل از عرضه فاش شد!

در آوریل، OnePlus هدفون بی‌سیم Nord Buds 2 را در هند با قیمت ۲,۹۹۹ روپیه (37 دلار/ 33 یورو) راه‌اندازی کرد و در تاریخ ۵ ژوئیه، شرکت نسخه “r” را بانام Nord Buds 2r رونمایی خواهد کرد. هنوز OnePlus قیمت Nord Buds 2r را اعلام نکرده است، اما شایعات جدید می‌گوید که قیمت آن در هند حدود ۲,۲۹۹ روپیه (۲۸ دلار/۲۶ یورو) خواهد بود، که به این معنی است قیمت فروش واقعی ممکن است کمتر باشد.

OnePlus یک صفحه تبلیغاتی را در وبسایت رسمی خود راه‌اندازی کرده است که طراحی Nord Buds 2r را به شکلی مشابه با Nord Buds 2 نشان می‌دهد. این شرکت همچنین رنگ‌های موجود آن را تأیید کرده است، شامل رنگ‌های خاکستری عمیق و آبی سه گانه می‌شود.

هفته آینده، در وبسایت آمازون هند، اطلاعات بیشتری درباره Nord Buds 2r منتشر خواهد شد، بنابراین می‌توانیم انتظاراتمان را از این هدفون‌های بی‌سیم با قیمت مناسب بهتر درک کنیم. همچنین، انتظار می‌رود OnePlus در تاریخ ۵ ژوئیه، دو گوشی هوشمند جدید Nord را معرفی کند، یکی از آنها Nord 3 5G است. بر این اساس می‌توانید انتظار داشته باشید که این برند چینی تعدادی از ویژگی‌های این گوشی‌های هوشمند را هنگام نزدیک شدن به معرفی آنها فاش کند.

متشکرم که تا انتهای این مقاله خبری همراه چیکاو بودید. نظرات خود را درباره این محصولات در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.