تصویر زنده گوشی Samsung Galaxy Z Flip 5 قبل از عرضه منتشر شد

به لطف خبررسان توییتر @Revegnus، یک تصویر زنده از گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 درز کرده است. این تصویر یک صفحه نمایش خارجی بزرگتر را نشان می دهد که دارای شکل نامنظمی است که آن را متمایز می کند. دوربین پشتی گوشی به صورت افقی چیده شده است و دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند. همراه چیکاو باشید.

تصویر زنده Galaxy Z Flip 5 به بیرون درز کرد

یکی از بهبودهای قابل توجه نسبت به نسل قبلی، اضافه شدن یک صفحه نمایش بزرگ در پشت گوشی است که توسط تصاویر رندرهای اخیر فاش شده تایید شده است. انتظار می‌رود صفحه نمایش فرعی اندازه 3.4 اینچ با رزولوشن 720p داشته باشد. طراحی آیکونی منحصر به فردی را به نمایش می‌گذارد که شبیه به یک پوشه است و برای قرار دادن دوربین دوگانه در پشت فضای کافی را فراهم می‌کند.

متأسفانه، به دلیل اینکه مورد استفاده قرار گرفتن قاب محافظ برخی از قسمت‌های تصویر زنده را پوشش داده است، اطلاعات بیشتری درباره ظاهر گوشی در حال حاضر در دسترس نیست.

انتظار می‌رود Samsung Galaxy Z Flip 5 صفحه نمایش داخلی 6.7 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ روزانه 120Hz و صفحه نمایش خارجی 3.4 اینچی را داشته باشد. این گوشی از تراشه گلکسی Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 پشتیبانی می کند. این گوشی به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است.

Galaxy Z Flip 5 دارای باتری با ظرفیت 3,700 میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ 25 وات خواهد بود. این گوشی در دو نسخه 8 گیگابایت رم با داشتن 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. گوشی با سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری OneUI سامسونگ اجرا خواهد شد.

علاوه بر این، گزارش‌ها نشان می‌دهند که Samsung با گوگل همکاری کرده است تا برنامه‌ها را برای صفحه نمایش فرعی گوشی قاب‌پذیر Galaxy Z Flip 5 بهینه کند. اعلام شده است که نقشه‌های گوگل روی صفحه نمایش کاور دستگاه قاب‌پذیر آینده قابل دسترسی خواهد بود.

منتظر می‌مانیم که سامسونگ در رویداد Unpacked مورد آینده‌ای در پایان ماه ژوئیه، Galaxy Z Flip 5 را به همراه Galaxy Z Fold 5 و سری Galaxy Tab S9 رونمایی کند. عکس‌العمل نسبت به Galaxy Z Fold 5 در این رویداد، جهت طراحی مدل‌های آینده از جمله Z Fold 6، تأثیرگذار خواهد بود.

امتیاز دهید
منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.