سامسونگ Galaxy S23 با بروزرسانی ژوئن، عملکرد دوربین را بهبود می‌بخشد

بروزرسانی ژوئن 2023 باعث بهبود عملکرد دوربین در سری Galaxy S23 سامسونگ در اروپا شده است. در هفته گذشته، بروزرسانی ژوئن 2023 با بهبود عملکرد دوربین، توسط سامسونگ برای سری Galaxy S23 در کشورهای آسیایی منتشر شد و اکنون در اروپا برای مدل‌های Galaxy S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra به روزرسانی ارائه شده است.

این بروزرسانی با نسخه فریمور S91xBXXU2AWF1 عرضه شده است و حجم آن 2.2 گیگابایت است. بنابراین، مطمئن شوید که آن را از طریق اتصال Wi-Fi دانلود کنید تا هزینه‌های اضافی داده موبایل توسط ارائه دهنده خود را جلوگیری کنید.

به‌روزرسانی ژوئن 2023، سطح پچ امنیتی اندروید را در سه مدل Galaxy S23 به سطح ژوئن 2023 ارتقا می‌دهد، اما مهمتر از همه، مشکلات فوکوس خودکار دوربین را رفع می‌کند، پردازش حالت شب را بهبود می‌بخشد و گزینه زوم 2 برابر را به حالت پرتره در برنامه دوربین پیش‌فرض اضافه می‌کند.

علاوه بر این، به‌روزرسانی ژوئن، انیمیشن‌های صفحه نمایش One UI را بهبود می‌بخشد و بهبودهایی در بازخورد هاپتیک ارائه می‌دهد. همچنین باید مشکلات HDRی که برنامه دوربین پیش‌فرض در شرایط نوری خاصی مواجه می‌شود، را رفع کند.

اگر در اروپا زندگی می‌کنید و بروزرسانی ژوئن را بر روی گوشی Galaxy S23 خود دریافت نکرده‌اید، می‌توانید به صورت دستی به منوی تنظیمات گوشی خود بروید و به بخش بروزرسانی نرم‌افزار مراجعه کنید.

مناطق بیشتری در هفته‌های آینده این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. با این حال، طبق اطلاعاتی که توسط منابع مطلع دریافت شده، چین و کره جنوبی نسخه مختلفی از نرم‌افزار AWF1 با بهینه‌سازی‌های بیشتر دریافت خواهند کرد.

متشکریم که تا انتهای این مقاله خبری با چیکاو همراه بودید. تجربه کاربری خود را در زمینه استفاده از گوشی سامسونگ Galaxy S23 در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.