معرفی بهترین ساعت هوشمند سامسونگ در سال 2023!

بازار ساعت‌های هوشمند هر روزه در حال رشد است و سامسونگ به عنوان یکی از رهبران این صنعت، هر ساله محصولات جدیدی را معرفی می‌کند. ساعت‌های هوشمند سامسونگ به دلیل طراحی زیبا و کارایی بالا، توانسته‌اند قلب مشتریان خود را به دست آورند.

با گذر زمان، سامسونگ تصمیم گرفت تا طراحی ساعت‌های هوشمند خود را به شکل دایره ای تغییر دهد. این تغییر در طراحی باعث شده است که تجربه‌ی کاربری سامسونگ بهبود یابد و کاربران بتوانند از یک رابط کاربری طبیعی‌تر و بیشتر بهره‌برداری کنند.

به علاوه، این کمپانی از پلتفرم تایزن خود برای این ساعت‌ها استفاده می‌کند. پلتفرم تایزن، امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و باعث می‌شود ساعت‌های هوشمند سامسونگ از سایر رقبا تمایز پیدا کنند.

مدتی طول کشید تا سامسونگ ساعت‌ های هوشمند خود را بهبود بخشد. Galaxy Gear ، که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، اولین ساعت‌هوشمند سامسونگ بود اما به هیچ وجه بهترین ساعت سامسونگ نبود. همچنین در  سال‌های پس از آن، سامسونگ بهبود‌های قابل توجهی را در ساعت‌های خود ایجاد کرد. در نهایت، به طور کامل به سیستم عامل تایزن مهاجرت کرده، طراحی مدوری را به خود اختصاص داده، حلقه‌ی چرخشی فیزیکی برای ناوبری را به کار برده و مدل‌های LTE را راه‌اندازی کرد.

در گذشته ساعت‌هوشمند‌های سامسونگ تنها با گوشی‌های هوشمند گلکسی شرکت سازگار نبودند. شما نه تنها می‌توانستید آن‌ها را با هر گوشی اندرویدی استفاده کنید، بلکه سامسونگ حتی ساعت‌های خود را با آیفون‌ها نیز سازگار کرده بود.

اما این موضوع در ماه اوت ۲۰۲۱ تغییر کرد وقتی ساعت گلکسی واچ ۴ عرضه شد و دیگر با آیفون‌ها سازگاری نداشت. این ساعت با تمامی گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند، اما پشتیبانی از پلتفرم iOS وجود ندارد. همین موضوع برای مدل‌های بعدی نیز صدق می‌کند.

در این مقاله لیست بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ با بالاترین ارزش خرید به شما ارائه می شود. همراه چیکاو باشید.

لیست بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ

لیست بهترین ساعت‌هوشمند سامسونگ برای سال ۲۰۲۳ شامل گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو است. این ساعت‌ها جدیدترین ساعت‌هوشمند سامسونگ هستند. این محصولات علاوه بر تغییرات مربوط به طراحی ظاهری، یک دسته از ویژگی‌های جدید را به همراه دارند. لیست زیر شامل چند مدل از سال‌های گذشته نیز می‌شود زیرا در مقایسه با قیمت ارزش خوبی را ارائه می‌دهند.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ – به طور کلی:

گلکسی واچ ۵ گلکسی واچ ۵ به دو سایز ارائه می‌شود و حلقه چرخشی فیزیکی که بر ساعت‌هوشمند‌های سامسونگ همواره وجود داشته است را کنار گذاشته است. برای مقاومت و دوام بیشتر، در بالای صفحه نمایش از کریستال سافیر استفاده می‌کند.

ویژگی ها:

چندین دلیل وجود دارد که گلکسی واچ ۵ بهترین ساعت هوشمند سامسونگ به طور کلی است. این ساعت از تراشه قدرتمند اگزینوس W920 بهره می‌برد که همراه با 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده می‌شود. برای نظارت بر سلامت و تناسب اندام، این ساعت دارای حسگرهای فراوانی است که شامل یک حسگر دما جدید می‌شود. علاوه بر نظارت بر تخت خواب، ضربان قلب، فشار خون و BIA، این ساعت ردیابی بهبود یافته خواب را ارائه می‌دهد که اکنون شامل راهنمایی برای بهبود خواب شبانه شما می‌شود. قیمت‌ها از ۲۷۹ دلار شروع می‌شود.

دلایل خرید:

طراحی زیبا، باتری بزرگتر، ویژگی‌های بهبود یافته سلامت و تناسب اندام. کسانی که باید خرید کنند: کسانی که سبک زندگی فعال دارند، علاقمندان به ساعت‌های هوشمند و طرفداران وفادار سامسونگ.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ – برای ورزش: Galaxy Watch Active 2

مجموعه‌ی ساعت هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۱۹ به‌طور کامل بر روی مشتریانی تمرکز کرد که سبک زندگی فعالی دارند.

ویژگی ها:

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 به طرق مختلفی نسبت به نسخه قبلی خود بهبود یافت. این دستگاه به اندازه‌های بزرگتری با ظرفیت باتری بیشتر و ویژگی‌های پیگیری ورزشی اضافی عرضه شد. سامسونگ همچنین دقت سنسورهای استفاده شده برای پیگیری معیارهای ورزشی را بهبود بخشید.

ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 همچنین دارای حاشیه چرخشی دیجیتالی است. این قابلیت به کاربران روشی منحصربه‌فرد برای مرور رابط کاربری ساعت هوشمندشان ارائه می‌دهد. ویژگی‌هایی مانند ضبط الکتروکاردیوگرام (ECG) و اندازه‌گیری فشار خون با این ساعت هوشمند ابتدا معرفی شد. Galaxy Watch Active 2 همچنان گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که در اصل به دنبال یک ساعت هوشمند برای ورزش هستند. قیمت‌ها از ۲۴۹ دلار آغاز می‌شوند.

از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری اخیر، سامسونگ بسیاری از ویژگی‌های جدید Galaxy Watch 3 را به Galaxy Watch Active 2 ارائه کرده است.

دلایل خرید:

اندازه‌های بزرگتر، ویژگی‌های پیگیری سلامت و ورزش و قیمت مقرون به صرفه‌تر.

خرید این محصول را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

مشتریانی که می‌خواهند یک ساعت هوشمند داشته باشند که علاوه بر پیگیری سلامت و ورزش، ظاهرش نیز خوب باشد.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ – از نظر ارزش خرید و قیمت: Galaxy Watch Active

Galaxy Watch Active در اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر شد. کسانی که ترجیح می‌دهند ساعت هوشمندی کوچک داشته باشند باید به آن روی بیاورند زیرا فقط در سایز کوچکتر ۴۰ میلی‌متری موجود است و بسیار سبک است.

اگرچه امکانات پیگیری پیشرفته مانند Galaxy Watch Active 2 را ندارد، اما تعداد یکسانی تمرین را پیگیری می‌کند و همچنین قادر است پیگیری خواب را انجام دهد. گرچه در ابتدا دارای حاشیه چرخشی فیزیکی نبود، اما سامسونگ بعدها قابلیت حاشیه دیجیتالی را از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری فعال کرد. قیمت‌ها از ۱۹۹ دلار آغاز می‌شوند.

دلایل خرید:

اندازه کوچکتر، پیگیری ورزشی، اغلب با تخفیفات زیر قیمت خرده فروشی قابل دسترسی است.

خرید این محصول را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

کسانی که از ساعت‌های کوچکتر خوششان می‌آید و فقط به پیگیری ورزشی قوی بدون هزینه بالا علاقه دارند.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ – قهرمان باتری: Galaxy Watch 5 Pro

ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 Pro دارای مشخصاتی مشابه Galaxy Watch 5 است، اما یک حوزه بحرانی وجود دارد که در آن بر سایر ساعت‌های هوشمند سامسونگ قبلی برتری دارد. ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 Pro یک قهرمان واقعی باتری است. درون آن یک باتری بسیار بزرگ با ظرفیت 590mAh وجود دارد که برای چهار روز استفاده با یک بار شارژ کافی است، حتی بیشتر اگر ساعت را به شدت استفاده نکنید.

ویژگی ها:

سیستم GPS یکپارچه آن با دو ویژگی جدید مربوط به مسیریابی پیاده‌روی، انحصاری برای این ساعت هوشمند همراه است. این ویژگی‌ها، همراه با باتری بزرگتر، شما را اطمینان خاطر خواهد داد که ساعت هوشمند شما هنگامی که در محیط طبیعی بیرون هستید، خاموش نخواهد شد. قیمت‌ها از ۴۷۹ دلار آغاز می‌شوند.

دلایل خرید:

عمر باتری فوق‌العاده، طراحی محکم و ویژگی‌های مسیریابی پیاده‌روی.

خرید این محصول را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

افرادی که سبک زندگی فعالی دارند و به مدت بیشتری نیاز به طول عمر باتری دارند.

چرا این‌ها بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۲۳ هستند؟

ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 بهترین گزینه به طور کلی نیست فقط به خاطر اینکه آخرین ساعت هوشمند سامسونگ است، بلکه به خاطر این است که توسعه کامل و بهینه‌سازی کامل ساعت هوشمند ایده‌آل نسل قبلی آن بوده است. این ساعت هوشمند قدرتمند و با ویژگی‌های عالی است.

شرکت سامسونگ با ساعت‌هوشمند‌های جدید خود بهبودهایی در سیستم عامل Wear OS ایجاد کرده است. تجربه تایپ کردن آسان‌تر است، مسیریابی ساده‌تر است و صفحات نمایش جدید گزینه‌های سفارشی‌سازی اضافی را به همراه دارند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.