جزئیات OnePlus 12 لو رفت: حسگر دوربین اصلی جدید و تله‌فوتو

معرفی گوشی OnePlus 12

احتمالاً هنوز زمان زیادی تا عرضه  OnePlus 12 در بازار مانده است. زیرا براساس شایعات قبلی احتمالا این شرکت برای نیمهٔ دوم امسال در حال تمرکز بر ارتقای مناسب است، نه یک ارتقای نیمه‌پخت. و براساس گزارش Yogesh Brar، این دستگاه در ابتدای فصل نخست سال آینده روانهٔ بازار خواهد شد و پس از آن در دسامبر 2023 در چین عرضه می شود. همراه چیکاو باشید.

بهبودهای اصلی

در هر صورت، این گزارش چندین پیشرفت کلیدی را نوید می دهد. شاید قابل توجه ترین ارتقا مربوط به بخش دوربین باشد. سنسور اصلی با یک سنسور جدید جایگزین خواهد شد و امیدواریم شاهد یک تصویرگر 1 اینچی مانند Oppo Find X6 Pro باشیم.

این فاش همچنین به یک لنز تله فوتو جدید اشاره می کند که نشان می دهد واحد 32 مگاپیکسلی Sony IMX709 RGBW همچنان برای راه اندازی تله فوتو استفاده خواهد شد اما با یک لنز بهبود یافته جفت خواهد شد. فقط امیدواریم که شاهد افزایش زوم بیشتری باشیم زیرا OnePlus 11 دارای زوم 2 برابری غیر قابل توجه است، اگرچه از نظر کیفیت بسیار خوب است.

ارتقای صفحهٔ نمایش

صفحهٔ نمایش نیز با پنل نسل جدیدی ارتقا خواهد یافت. اگر بخواهیم حدس بزنیم، احتمالاً یک پنل OLED LTPO4 خواهد بود.

شارژ سریع و طراحی تقارنی

شایعه می‌گوید OnePlus 12 دارای شارژ سریع‌تری (11 با قدرت 100 وات) و طراحی تقارنی خواهد بود. ما واقعاً نمی‌دانیم که این آخرین بخش به چه معناست، اما شاید به جزیره دوربین در پشت دستگاه اشاره کند. احتمالاً در وسط قرار خواهد گرفت.

امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.