بهترین جنس شلوار و زیرپوش مردانه + قیمت

تنوع لباس‌های آقایان نسبت به خانم‌ها بسیار کمتر است، اما خرید آن‌ها باید بر اساس نکات و موارد خاصی باشد. زیرپوش‌ها به دلیل ارتباط مستقیم با پوست از اهمیت زیادی برخوردار بوده و باید دارای جنس نرم و لطیف باشند. علاوه بر آن، شلوار نیز تأثیر زیادی در استایل آقایان داشته و انتخاب شلوار نیز بر اساس نکات مختلفی صورت می‌گیرد. اگر قصد خرید شلوار یا زیرپوش مردانه را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا نکات مهمی را درباره خرید و قیمت آن‌ها بررسی کنیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نکات انتخاب جنس مناسب شلوار

شلوار‌ها در تنوع بالایی از جنس‌های مختلف در بازار موجود هستند و دست افراد برای انتخاب و خرید باز است. بسته به این که شلوار را برای چه موقعیت و مناسبتی خریداری می‌کنید، می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین جنس را انتخاب و خریداری نمایید. معمولاً شلوار برای استفاده در منزل از جنس‌های نخی و سبک‌تر استفاده شده تا احساس راحتی برای فرد را به همراه داشته باشد. اما برای موقعیت و مناسبت‌های مختلف و رسمی‌تر می‌توان از انواع شلوار جین، کتان، پارچه‌ای و… استفاده نمود.

قیمت شلوار مردانه

شلوار‌های مردانه بسیار متنوع بوده و در طرح و جنس‌های مختلفی در بازار موجود هستند. موارد مختلفی وجود دارد که بر هزینه نهایی خرید شلوار تأثیر می‌گذارد. شاید بتوان گفت تأثیرگذارترین موردی که بر قیمت شلوار تأثیر دارد، جنس آن است. علاوه بر جنس، سایز، نوع طراحی و دوخت، برند و… نیز باعث ایجاد تغییر در قیمت نهایی شلوار می‌شوند؛ بنابراین بهتر است قبل از خرید حتماً این موارد را به خوبی بررسی کرده تا بهترین شلوار را با قیمت مناسب خریداری کنید.

بهترین جنس شلوار اسلش مردانه

یکی از پرطرفدارترین شلوار‌های مردانه، شلوار اسلش مردانه است که به دلیل راحتی در استفاده، بسیار مورد پسند قرار می‌گیرد. شلوار اسلش نوعی شلوار غیر رسمی است و می‌توان برای داخل خانه یا محیط‌های مختلف بیرون از منزل از آن استفاده نمود.

این نوع شلوار دارای کش در قسمت پایینی است و نمی‌توان آن را در دسته شلوار‌های کاملاً رسمی دسته‌بندی کرد. این محصول شباهت زیادی نیز با شلوار گرمکن دارد و همین موضوع سبب می‌شود برخی افراد آن‌ها را با یکدیگر اشتباه بگیرند.

زیرپوش مردانه

زیرپوش برای زیر تمام لباس‌های خانگی و بیرونی استفاده می‌شود. علاوه بر آن به دلیل ارتباط مستقیم با پوست، تأثیر زیادی در سلامت پوست خواهد داشت. زیرپوش‌ها مخصوصاً در فصل گرما به علت تعریق زیاد بدن اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند و باید دارای جنس مناسب برای جذب عرق بدن باشند.

مهم‌ترین ویژگی‌های زیرپوش مردانه کدام‌اند؟

  • جنس زیرپوش مردانه باید کاملاً نخی و سبک باشد تا رطوبت بدن را به طور کامل جذب کند.
  • از آنجایی که زیرپوش تقریباً در تمام موقعیت‌ها و شرایط استفاده می‌شود، سبک بودن آن نیز اهمیت زیادی دارد.
  • یک زیرپوش مناسب باید دارای جنس راحت و مقاوم باشد. مقاومت بالا به منظور شستشوی بهتر ضروری است. معمولاً زیرپوش‌ها به دلیل تعریق بدن زود به زود شسته شده و در صورتی که جنس نامرغوب داشته باشند، به سرعت خراب می‌شوند.
  • هنگام خرید حتماً به سایز زیرپوش دقت داشته باشید. برخی از افراد از سایز‌های کاملاً تنگ و چسبان استفاده می‌کنند. این سایز‌ها می‌توانند به دلیل چسبیده شدن به پوست بدن باعث ایجاد تعریق بیشتر شده و در طولانی مدت خستگی و کلافگی را برای شما به همراه داشته باشند.

انواع زیرپوش رکابی مردانه

زیرپوش‌ها با توجه به جنس و نوع دوخت دارای انواع مختلفی هستند که افراد می‌توانند متناسب با نیاز خود از آن‌ها انتخاب و خریداری کنند. به طور کلی انواع زیرپوش رکابی مردانه شامل موارد زیر می‌شود:

زیرپوش گیاهی

این نوع زیرپوش‌ها از جنس‌هایی مانند پنبه، کتان، کنف و… تهیه می‌شوند. جنس آن‌ها بسیار نرم و لطیف بوده و هیچ حساسیتی برای پوست ایجاد نمی‌کنند. علاوه بر آن جذب رطوبت بالایی داشته و برای فصل‌های گرم نیز بسیار مناسب هستند.

زیرپوش‌های پلاستیکی

این نوع زیرپوش‌ها برخلاف جنس‌های گیاهی که در بالا معرفی شد، از الیاف پلاستیکی تهیه می‌شوند. زیرپوش‌های پلاستیکی باعث تعریق بیشتر بدن شده و استفاده از آن‌ها مخصوصاً در فصل گرما به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. طرح و رنگ این نوع زیرپوش‌ها بسیار متنوع است و افرادی که پوست حساسی ندارند می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

زیرپوش کلاسیک

زیرپوش‌های کلاسیک از جنس صد در صد پنبه تهیه می‌شوند. این زیرپوش‌ها به صورت رکابی طراحی و دوخته می‌شوند و با جذب کامل رطوبت بدن از بروز هر نوع حساسیت پوستی جلوگیری می‌کنند. اگر رطوبت بر روی پوست باقی بماند، باعث بروز قارچ و مشکلات پوستی مختلف می‌شود. از این رو با انتخاب این نوع زیرپوش می‌توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

رکابی‌های طرح‌دار

این نوع رکابی‌ها دارای طرح‌ها و نقش‌های متنوعی هستند و از جنس‌های مختلفی نیز طراحی و دوخته می‌شوند. این مدل زیرپوش مردانه معمولاً برای زیر لباس مناسب نیست و افراد برای موقعیت‌های مختلف مانند باشگاه، سالن‌های ورزشی، سواحل و… از آن استفاده می‌کنند.

قیمت رکابی مردانه

 همان طور که گفته شد؛ رکابی‌های مردانه تنوع بالایی دارند و همین موضوع سبب می‌شود قیمت خرید آن‌ها نیز متفاوت باشد. معمولاً زیرپوش‌های پنبه‌ای دارای کیفیت بالاتری بوده و قیمت خرید آن‌ها نیز بیشتر است. البته توجه داشته باشید که جنس‌های مرغوب‌تر با قیمت بالاتر، ماندگاری بیشتری نیز خواهند داشت و با شستشو به سرعت بافت آن‌ها آسیب نمی‌بیند. به همین دلیل هر چند قیمت بالایی داشته باشند، اما ارزش خرید را خواهند داشت.

سخن آخر

انتخاب و خرید لباس‌های مختلف مردانه مانند رکابی‌ها و شلوار مردانه باید با دقت و توجه کامل صورت گیرد. شلوار‌ها تنوع بالایی داشته و در انواع مختلفی از جنس‌ها برای موقعیت‌های مختلف به کار ‌می‌روند؛ بنابراین انتخاب این محصولات باید بر اساس کاربرد، جنس، میزان بودجه و… صورت گیرد. علاوه بر آن، زیرپوش‌های مردانه نیز از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لباس‌هایی هستند که آقایان در هر موقعیت و شرایطی به تن دارند. زیرپوش با جذب رطوبت بدن مانع از عرق کردن شده و از بروز مشکلات پوستی جلوگیری می‌کند. حتماً زیرپوش مناسب با بهترین جنس و کیفیت را خریداری کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.