معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی و پخش مویرگی پارمیس

از اساسی ترین قدم ها در جهت توسعه کسب و کار و بیزینس ها، ایجاد سامانه اطلاعات مالی و گزارشات جامع و طبقه بندی شده است. در این راستا استفاده از نرم افزار حسابداری پارمیس می تواند به رشد شما در هر زمینه ای که فعالیت می کنید با بهبود و نظم اطلاعاتی، سرعت بخشد. از محبوب ترین نرم افزار ها در این زمینه می توان نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس و نرم افزار پخش مویرگی پارمیس را نام برد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مزایا نرم افزار پخش مویرگی پارمیس

نرم افزار پخش مویرگی به شما در راستای افزایش سود و بازدهی کسب و کار کمک می کند و با بهینه سازی فرایند توزیع و فروش می تواند به سازماندهی و اداره بهتر تجارت شما خدمات کاربردی ارائه دهد. با طبقه بندی منظم اطلاعات بیزینس خود می توانید بهتر برای آینده برنامه ریزی کرده و از شرایط کنونی به خوبی آگاه شوید.

این نرم افزار حسابداری در زمینه فروش و بازاریابی محصول یا خدمات شما می تواند تحولی بزرگ ایجاد کند به این روش که مشتریان امکان ارتباط مستقیم با سامانه پخش مویرگی را پیدا خواهند کرد. از این طریق مشتریان مستقیما فرایند های ثبت سفارش و پیگیری های ثانویه را انجام می دهند و فروش و توزیع در این شیوه بسیار موثر تر از فروش با تعداد محدودی بازاریاب می باشد.

از دیگر مزایای نرم افزار پخش مویرگی، امکان مدیریت کلی راه ها و شیوه های توزیع کسب وکار شما است در این مورد مدیران بیزینس ها و تجارت ها دیدکلی نسبت به تمام روند خواهند داشت تا بتوانند در هر موقعیت سیاست های لازم را اتخاذ کنند.

مزایا نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس می تواند به اطلاعات تخفیفات و پورسانت ها رسیدگی و تمام این اطلاعات را در گزارشات لحاظ کند و با ارتباط قدرتمندی که می تواند با مشتریان شما ایجاد کند به ارتقای کسب و کار شما کمک خواهد کرد. در این ارتباط نرم افزار حسابداری فروشگاهی می تواند به صورت اتومات برای مشتریان و مخاطبان بیزینس شما پیامک ارسال کرده و روند پیگیری ها را نیز دنبال کند.

 در صورتی که تمایل به ساخت فروشگاه آنلاین خود داشته باشید این نرم افزار حسابداری حرفه ای با قابلیت ایجاد فروشگاه آنلاین یکپارچه می تواند مشتریان و سود شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد. هر فروشگاه و یا کسب کار می تواند مدیران متعدد برای هر بخش داشته باشد که قطعا نیاز است این افراد نیز بتوانند به نرم افزار حسابداری فروشگاهی دسترسی داشته باشند تا اداره بیزینس شما بهتر انجام شود، از همین رو شما می توانید در این نرم افزار حسابداری کاربران مختلف با سطح دسترسی که می خواهید تعریف کنید تا پیشرفت کسب و کار خود را سرعت بخشید.

امکانات نرم افزار پخش مویرگی پارمیس

در این نرم افزار حسابداری شما می توانید به صورت آنلاین تمامی فاکتور ها و تراکنش های انجام شده را ثبت و بر آنها نظارت کنید. همچنین دریافتی ها و پرداختی های پرسنل و بازرایابان خود را به صورت دقیق در دسترس دارید و می توانید از جزئیات این اطلاعات در هر زمان آگاه شوید. در این نرم افزار می توانید تمامی رسیدها و حواله های انبار های خود را ثبت و مدیریت کنید.

در این نرم افزار پخش مویرگی می توانید شیفت های کاری ویزیتور های خود را ثبت کرده و در سیستم مرتب کنید به علاوه می توانید سفارش های ثبت شده توسط بازاریاب ها را مدیریت و به برنامه ارسال نمایید. این نرم افزار حسابداری تمام فعالیت های شما در زمینه بازرگانی و بازاریابی را ثبت و مانند یک حسابدار حرفه ای بی نقص به شما گزارش می دهد. از اصلی ترین مزایای استفاده از این نرم افزار امکان انجام تمامی این امور به صورت آفلاین و بدون دسترسی به اینترنت است با این قابلیت حتی در زمان های اختلالات و قطعی های شبکه می توانید به تمامی اطلاعات و گزارشات دسترسی و نظارت داشته باشید.

نرم افزار پخش مویرگی پارمیس دارای نسخه دمو رایگان می باشد که می توانید برای دریافت آن فرم مربوط به درخواست نسخه دمو نرم افزار حسابداری را تکمیل کرده و منتظر بمانید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند یا می توانید همین الان با شماره های ارائه شده در سایت تماس بگیرید و نسخه دمو نرم افزار پخش مویرگی را به صورت رایگان دریافت کنید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

علاوه بر نرم افزار پخش مویرگی از محبوب ترین نرم افزار های حسابداری پارمیس می توان به نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس اشاره کرد. این نرم افزار با عملکرد حرفه ای در زمینه فروشگاه ها، خرده فروشی و عمده فروشی ها و… به تمام نیاز ها در این حرفه پاسخ می دهد به گونه ای که به حسابدار نیازی نخواهید داشت. هر شخصی می تواند با رابط کاربری ساده این نرم افزار کار کند و اطلاعات کسب و کار خود را مدیریت کند.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی به شما صندوق فروشگاهی پیشرفته و امکان مدیریت بهینه انبار ها را می دهد و با ارائه گزارشات پیشرفته مانند یک دستیار هوشمند به شما در راستای پیشبرد اهداف کاری خدمت می کند. با امکان صدور فاکتور و پشتیبانی از بارکد کالا وکدینگ می توانید این نرم افزار حسابداری فروشگاهی را به یکی از پایه های ترقی کسب و کار خود تبدیل کنید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی می تواند بر روی تمام دستگاه های سیستم عامل اندروید و ویندوز نصب شود و حتی این نرم افزار حسابداری قابلیت اتصال به انواع ترازو های دیجیتال و فیش پرینتر های حرارتی و مانیتور های ساده و یا صفحه لمسی برای سرعت بخشیدن به فرایند های فروش را دارد.

کلام آخر

در این مطلب تمرکز بر این بود تا شما را با نرم افزار پخش مویرگی پارمیس و نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس بیشتر آشنا کنیم. امید است این مقاله برای شما مفید واقع شود و در نهایت بتوانید از این دو نرم افزار حسابداری به خوبی در راستای بهبود کسب وکار خود بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر یا هر گونه سوال یا ابهامی می توانید با شماره های ارائه شده در سایت تماس حاصل کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

برای خرید و دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس می توانید با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت www.ParmisIT.com مراجعه فرمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.