ده مورد از بهترین بازی های تیرانداز اول شخص با گرافیک بالا برای سیستم های ضعیف

پیدا کردن یک بازی تیرانداز اول شخص (FPS) با گرافیک بالا که بتواند به راحتی بر روی یک سیستم ضعیف اجرا شود، سخت است. البته با این حال، هنوز هم بازی های خوبی هستند که می توانید آن ها را اجرا کنید. در این مقاله قصد داریم ده مورد از بهترین بازی های تیراندازی اول شخص با گرافیک بالا برای سیستم های رده پایین معرفی کنیم. همچنین برای دانلود بازی های معرفی شده می توانید به سایت دانلود بازی کامپیوتر پارسی گیمر مراجعه نمایید. در صورت علاقه مند بودن به نسخه دوبله فارسی نیز می توانید با مراجعه به بخش دانلود بازی دوبله فارسی بازی های معرفی شده را با ترافیک نیم بها و سرعت بالا دانلود نمایید. نکته قابل توجه در این مقاله این می باشد که ما سعی کردیم بهترین بازی های ممکن که می توانید از آن لذت ببرید را معرفی کنیم. با ما تا پایان این بخش همراه باشید و نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

Half-Life 2

Half-Life 2: نیمه جان 2 یک شوتر کلاسیک اول شخص است که در طول سال ها به خوبی باقی مانده است. گرافیک آن اگرچه قدیمی است، اما هنوز چشمگیر بوده و می تواند بر روی سیستم های رده پایین اجرا شود.

Team Fortress 2

Team Fortress 2: تیم فورترس 2 یک شوتر چند نفره مبتنی بر تیم با گرافیک کارتونی است. اگرچه ممکن است واقعی ترین گرافیک را نداشته باشد، ولی همچنان برای اجرا بر روی سیستم های ضعیف عالی به نظر می رسد.

Counter-Strike: Global Offensive: کانتر استریک گلوبال آفنسیو یکی از محبوب ترین بازی های تیراندازی اول شخص در جهان است. شاید گرافیک خیلی چشمگیری نداشته باشد، اما بر روی اکثر سیستم های رده پایین به خوبی اجرا می شود.

BioShock: بایوشاک یک شوتر اول شخص با محیط و سبک هنری خاص بوده که گرافیک خیره کننده ای دارد و می تواند بر روی سیستم های رده پایین با برخی تغییرات اجرا شود. همچنین برای مجموعه دانلود بازی BioShock به سایت ParsiGamer.ir مراجعه نمایید.

Left 4 Dead 2: چهار بازمانده 2 یک بازی تیراندازی با تمرکز بر بقا بوده که گرافیک متوسط دارد، ولی هنوز هم عالی بوده و برای سیستم های ضعیف مناسب و قابل اجرا می باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید دانلود بازی Left 4 Dead را به صورت نیم بها و نسخه دوبله از سایت پارسی گیمر دانلود کنید.

Borderlands 2: سرزمین های مرزی 2 یک بازی شوتر اول شخص با سبک هنری خاص که سایه زنی را بافت های واقعی ترکیب می کند. این بازی در اکثر سیستم های پایین رده با کمی تغییرات گرافیکی قابل اجرا است.

Call of Duty 4: Modern Warfare: ندای وظیفه 4 جنگاوری نوین یک شوتر اول شخص کلاسیک با گرافیک عالی در زمان خود است، شاید گرافیکش به خوبی بازی های الان نباشد، ولی همچنان می تواند بر روی سیستم رده پایین اجرا شود.

F.E.A.R: فیئر یک بازی شوتر اول شخص با مضامین ترسناک و یک گرافیک عالی در زمان خود بود. اگرچه با بازی های گرافیکی الان مقایسه نمی شود، ولی بدون هیچ مشکلی می توانید بر روی سیستم های ضعیف اجرا کنید.

Metro 2033: مترو 2033 یک شوتر اول شخص پسا آخرالزمانی با گرافیک خیره کننده است که می توانید در سیستم های ضعیف اجرا کنید. اتمسفر هم جانبه و تصاویر چشمگیر آن را به یک بازی عالی برای سیستم های ارزان قیمت تبدیل کرده است.

به طور کل، هنوز بسیاری از بازی های تیرانداز اول شخص عالی با گرافیک بالا وجود دارند که می توانند روی سیستم های ضعیف اجرا شوند. این ده بازی تنظیمات، سبک های گیم پلی و گرافیک متنوعی دارند و با توجه به تظیمات بازی می توانید آن ها را اجرا کنید. همچنین بازی های معرفی شده به دلیل جلوه های بصری چشمگیر و گیم پلی همه جانبه ارزش بازی کردن را دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. kazem می گوید

    باید یخورده بیشتر توضیح میداید

  2. بهنام می گوید

    عالی بود