چگونه ساکورا اسکول را فارسی کنیم؟

چگونه ساکورا اسکول را فارسی کنیم تا بتوانیم تجربه کاربری بهتری از این بازی داشته باشیم؟ همراه چیکاو باشید تا این پرسش را بررسی کرده و آموزش های لازم را به شما ارائه کنیم.

مانگاهای ژاپنی این روزها به یکی از محصولات فرهنگی مهم و معتبر تبدیل شده‌اند و رد پای آن‌ها در سراسر جهان قابل مشاهده است، از شرق تا غرب. بازی شبیه‌ساز مدرسه ساکورا به نام SAKURA School Simulator، اولین عنوانی در این سبک نیست که منتشر شده است و با اطمینان می‌توان گفت که آخرین عنوان در این سبک هم نخواهد بود. با این حال، این بازی در این روزها بین طرفداران انیمه‌های ژاپنی محبوبیت زیادی دارد و نگاه کردن به آن می‌تواند جالب باشد.

چگونه ساکورا اسکول را فارسی کنیم؟

با توجه به اطلاعات موجود، بازی ساکورا اسکول از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و باید از طریق فایل های مود شده بازی را به زبان فارسی تغییر دهید. در حال حاضر این بازی از دو زبان ژاپنی و انگلیسی پشتیبانی می کند. شما می توانید با مراجعه به منو تنظیمات و مانند عکس زیر زبان بازی ساکورا اسکول را تغییر دهید. دکمه نشان داده شده در تصویربه شما کمک می کند تا زبان این بازی را از ژاپنی به انگلیسی تغییر دهید. بنابراین در حال حاضر می توانید از نسخه انگلیسی بازی ساکورا اسکول استفاده کنید.

تغییر زبان بازی ساکورا اسکول - چیکاو

با توجه به این تصویر شما می توانید بین زبان ژاپنی و انگلیسی سوییچ کنید. گرچه ممکن است با زبان انگلیسی تسلط نداشته باشید اما نسبت به زبان ژاپنی آشنا تر و قابل فهم تر می باشد.

شما چه روشی برای فارسی کردن زبان بازی ها بلدید؟ متشکریم که تا انتهای مقاله چگونه ساکورا اسکول را فارسی کنیم، با ما همراه بودید.

 

3.9/5 - (11 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.