دانلود فیلم | معرفی بهترین فیلم های رمانتیک!

فیلم رمانتیک یا فیلم عاشقانه فیلمی است که در آن جنبه‌های عاشقانه وجود دارد و مرکزیت فیلم نیز پیرامون همین موضوع است. از آنجا که بسیاری از فیلم‌ها دارای جنبه‌های عاشقانه بین شخصیت‌های فیلم هستند، می‌توان هر فیلمی را که در آن طرح مرکزی (به پیروی از داستان) پیرامون محور روابط یا احساسات عاشقانه میان شخصیت‌های اصلی داستان تعریف شده‌است، در زمرهٔ فیلم‌های عاشقانه دانست. موضوعات رایج در چنین فیلم‌هایی ممکن است در مورد شخصیت فیلم باشد که با یک جاذبه رمانتیک جدید روبرو می‌شود.فیلم هایی با ژانر رمانتیک یا عاشقانه بیشترین بیننده را در سایت هایی مانند سایت ناب مووی دارند و اکثرا پایان خوش یا ناگوار دارند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

فیلم کتاب‌خوان

کتاب‌خوان (انگلیسی: The Reader) فیلم درام عاشقانه محصول 2008 به کارگردانی استیون دالدری و نویسندگی دیوید هر است که بر پایهٔ رمان آلمانی به همین نام نوشتهٔ برنهارد شلینک ساخته شده‌است. ریف فاینز و داوید کروس نقش پیری و جوانی وکیل را ایفا می‌کنند. این آخرین فیلم تهیه‌کنندگان آن، آنتونی مینگلا و سیدنی پولاک بود که هر دو پیش از اکران آن درگذشتند.

اگرچه این فیلم بازخوردهای ضد و نقیضی دریافت کرد، اما نقش‌آفرینی وینسلت با تحسین همگانی منتقدان همراه بود و برایش افتخارات بسیاری از جمله جایزهٔ گلدن گلوب، بفتا و اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را کسب کرد. خود فیلم نیز نامزد دریافت چندین جایزهٔ مهم از جمله اسکار بهترین فیلم شد. در آوریل 1998 میراماکس فیلم امتیاز ساخت و انتشار فیلمی بر اساس این داستان را دریافت کرده و تصویربرداری اصلی آن در سپتامبر 2007 بلافاصله پس از امضای رضایت استیون دالدری برای کارگردانی اقتباسی از این داستان برای ساخت فیلم و انتخاب فاینس در نقش اصلی آغاز شد.

در ابتدای کار کیت وینسلت برای بازی در نقش هانا انتخاب شد، اما به دلیل وجود مشکلاتی هم چون هم‌زمانی تصویربرداری این اثر، با اثر دیگری به نام جاده انقلابی موجب شد تا او نتواند در فیلمبرداری حاضر شود و از سوی دیگر نیکول کیدمن به عنوان جانشین او انتخاب شود. کیت وینسلت نیز در ژانویه سال 2008 به دلیل بارداری مجبور به ترک پروژه شد و این در حالی بود که هنوز هیچ صحنه ای از این فیلم با حضور و تصویربرداری نشده بود و به همین دلیل بود که استودیوی تولید توانست بدون تأثیر از حضور نیکول کیدمن مجدداً پروژه را با حضور کیت وینسلت کلید بزند.

تصویربرداری این فیلم در شهرهایی همچون برلین، گرلیتز و تراموا کیرنیتچتال در نزدیکی باد شواندوا انجام شد و در 14 ژوئیه در کلن به پایان رسید. سازندگان فیلم 71 دلار از هیئت فیلم فدرال آلمان دریافت کردند و در نهایت، به‌طور کلی، این استودیو 4/1 میلیون دلار از شرکت‌های تابعه منطقه ای و فدرال آلمان دریافت کرده‌است. شلینک اصرار داشت فیلم به جای زبان آلمانی به زبان انگلیسی فیلمبرداری شود، زیرا این فیلم سوالاتی را دربارهٔ زندگی در جامعه پس از نسل‌کشی مطرح می‌کرد که فراتر از تاریخ آلمان است. دالدری و شلینک با بازدید از مکان‌های ذکر شده در رمان، مشاهده فیلم‌های مستند مربوط به آن دوره از تاریخ آلمان و مطالعهٔ کتاب‌ها و مقالاتی در مورد زنانی که به عنوان نگهبان SS در اردوگاه‌ها خدمت کرده بودند، اطلاعاتی پیرامون چگونگی ساخت اثر در مقابل دوربین به دست آوردند.

در 10 دسامبر 2008، فیلم کتابخوان در 8 سینما انتشار محدود داشت و در آخر هفته افتتاحیه خود در گیشه داخلی 168 دلار فروخت. انتشار گسترده فیلم در تاریخ 30 ژانویه 2009 انجام شد و در گیشه داخلی 2 میلیون و 380 هزار و 376 دلار فروش داشت. گسترده‌ترین انتشار فیلم در فوریه 2009، آخر هفته پس از برنده شدن اسکار برای کیت وینسلت، در 2020 سالن سینما بود. در مجموع، فروش فیلم 34 میلیون دلار در گیشه داخلی و 108 میلیون دلار در سراسر جهان بوده‌است. این فیلم در 14 آوریل 2009 به‌صورت دی‌وی‌دی و در 28 آوریل به‌صورت بلوری منتشر شد. هر دو نسخه در 25 مه 2009 در پادشاهی متحده منتشر شد. در آلمان دو نسخه دی‌وی‌دی (نسخه ویژه تک دیسک و 2 دیسک) و بلوری در 4 سپتامبر 2009 منتشر شد. در راتن تومیتوز، این فیلم بر اساس 204 بررسی، با میانگین امتیاز 6/4 از 10، دارای امتیاز تأییدی 63٪ است. در متاکریتیک براساس نظر 38 منتقد به فیلم امتیاز میانگین 58 از 100 اختصاص داده شد، که نشانگر «بررسی مختلط یا متوسط» است. در فیلم کیت وینسلت نقش نگهبان سابق اردوگاه آلمان نازی را ایفا می‌کند که با یک دانشجوی وکیل جوان وارد رابطهٔ عاشقانه‌ می‌شود

رستگاری عشق

فیلم سینمایی رستگاری عشق یا عشق رهایی‌بخش (Redeeming Love) یک فیلم در ژانر عاشقانه ، درام و تاریخی محصول کشور آمریکا به کارگردانی دی جی کاروسو است که فیلمنامه آن را کاروسو همراه با با فرانسین ریورز نوشته‌است؛ این فیلم بر اساس رمان پرفروش ریورز (سال 1991) ساخته شده‌است و در غرب وحشی آمریکا و در جریان تب طلای کالیفرنیا اتفاق می‌افتد؛ در این فیلم ابیگیل کوئن، تام لوئیس و لوگان مارشال گرین ایفای نقش می‌کنند؛ رستگاری عشق توسط کمپانی‌های فیلم‌سازی Pinnacle Peak Pictures و Mission Pictures International و Nthibah Pictures تهیه شده‌است و در کیپ‌تاون، آفریقای جنوبی فیلمبرداری شده‌است؛ این فیلم 21 ژانویه 2022 توسط یونیورسال پیکچرز منتشر شد.

فیلم عشق رهایی بخش Redeeming Love 2022 درباره دختری به نام آنجل است که در کودکی و در دهه 1850 توسط والدینش فروخته می‌شود. حالا او بزرگ شده توانسته با نفرتی که از خود و همه اطرافیانش در دل دارد، در کالیفرنیای دهه 1850 جان سالم به در ببرد. تا اینکه با جوانی به نام مایکل هوزیا ملاقات می‌کند و متوجه می‌شود که هیچ دردی وجود ندارد که عشق نتواند آن را التیام بخشد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.