چگونه واتپد را فارسی کنیم؟ هر آنچه باید درباره این ابزار آنلاین بدانید!

چگونه واتپد را فارسی کنیم؟ همواره یکی از پر تکرار ترین سوالات کاربران ایرانی علاقه مند به این اپلیکیشن است. در همین راستا ما قصد داریم تا در این مطلب آموزشی به طور کامل و گام به گام آموزش فارسی کردن واتپد را به شما ارائه کنیم. همراه چیکاو باشید.

واتپد یک بستر آنلاین برای خواندن و نوشتن کتاب های الکترونیکی است که در سال ۲۰۰۶ توسط Allen Lau و Ivan Yuen در کانادا تأسیس شده است. Wattpad امکان ایجاد پروفایل و آپلود داستان های کوتاه، رمان ها و داستان های غیر رسمی را برای کاربران فراهم می کند. این برنامه به طور گسترده در جوامع ادبیاتی و نویسندگان جوان و تازه کار مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، Wattpad به کاربران امکان دسترسی به داستان ها و نویسندگان دیگر را نیز می دهد و با استفاده از امکاناتی مانند کامنت گذاری و برچسب گذاری، ارتباط بین کاربران را برقرار می کند. 

بیشتر بخوانید: چگونه زبان تلگرام را فارسی کنیم؟ آموزش کامل تغییر زبان تلگرام

چگونه واتپد را فارسی کنیم؟

برای فارسی کردن واتپد از طریق بخش تنظیمات به قسمت language رفته و زبان فارسی را انتخاب کنید. برای این منظور تنها کافی است تا مراحل زیر را دنبال کنید:

برنامه واتپد را اجرا کرده و در صفحه اصلی روی آیکون پروفایل خود کلیک کنید. این آیکون در قسمت بالایی سمت راست صفحه قرار دارد.

سپس چرخ دنده مربوط به تنظیمات را لمس کنید.

دسترسی به تنظیمات واتپد - چیکاو

در صفحه پیش رو به دنبال گزینه language گشته و منو کشویی آن را باز کنید.

تغییر زبان واتپد به زبان فارسی - چیکاو

در لیست پیش رو زبان فارسی را انتخاب نمایید. این روش تغییر زبان واتپد، برای هر زبانی که بخواهید کاربرد دارد. تنها شرط آن پشتیبانی اپلیکیشن از زبان دلخواه شما می باشد. با همین چند اقدام ساده پاسخ پرسش چگونه واتپد را فارسی کنیم؟ را به شما ارائه کردیم. 

فارسی کردن زبان واتپد - چیکاو

واتپد از چه زبان هایی پشتیبانی می کند؟

Wattpad از بیش از ۵۰ زبان پشتیبانی می‌کند، اما زبان‌هایی که بیشترین تعداد کاربر را دارند، انگلیسی، اسپانیایی، ترکی، فرانسوی، آلمانی، اندونزیایی، فارسی، عربی و فیلیپینی هستند. با این حال، بیشتر داستان‌های Wattpad به زبان انگلیسی نوشته شده‌اند و امکان پیدا کردن داستان‌های فارسی به مقدار کمی بیشتر است.

2.5/5 - (2 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.