راهنمای خرید و فروش کلن کلش اف کلنز

وقتی که سوار مترو یا اتوبوس شده‌اید تا به محل کارتان برسید، وقتی می‌خواهید خستگی چندین ساعت درس خواندن را از تنتان بیرون کنید، وقتی بی‌حوصله و کلافه هستید، همواره یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های شما برای گذراندن وقت، می‌تواند بازی کردن باشد. بازی‌های موبایلی و کامپیوتری که این روزها جایگاه مهمی در صنعت سرگرمی دارند، به قدری در زندگی امروزی نفوذ کرده‌اند که تأثیر آن‌ها را می‌توان به وضوح مشاهده کرد. این نقش آن‌قدر پررنگ شده که برخی از افراد آن را به چشم صنعتی پولساز برای کسب درآمد می‌دانند و حقیقت هم همین است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای درآمد بسیار زیادی از این راه کسب می‌کنند و می‌توان گفت که تمام زندگی آن‌ها در ویدئو گیم‌ها خلاصه می‌شود. با وجود آن که دائما بازی‌های جدیدی به بازار گیمینگ معرفی می‌شوند، اما همواره برخی از آن‌ها به مراتب محبوب‌تر و جذاب‌تر هستند و برای سال‌ها به عنوان یکی از بهترین‌ها مطرح می‌شوند. بازی کلش آف کلنز یکی از این‌هاست که بعد از گذشت چندین سال، هنوز هم به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی شناخته می‌شود. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا نکات مهمی را درباره فروش کلن کلش اف کلنز به شما یادآور شویم.

بازی کلش آف کلنز و محبوبیت جهانی آن

همان طور که گفته شد، کلش اف کلنز یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی دهه اخیر در دنیا بوده است که بسیاری از افراد، از پیر و جوان، با ملیت‌های مختلف و تفاوت میزان مهارت، به این بازی مشغول‌اند. داستان از سال ۲۰۱۲ شروع شد که کمپانی سوپرسل به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بازی‌های ویدئویی، کلش را برای سیستم ios طراحی کرد. این کمپانی در شهر هلسینکی فنلاند واقع شده و مهارت زیادی در حرفه خود دارد.

پس از یک سال با توجه به استقبال خوبی که از این بازی شد، سوپرسل آن را برای سیستم اندروید در کشورهای فنلاند و کانادا نیز عرضه کرد. نهایتا در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ این بازی در گوگل پلی در دسترس تمامی کاربران اندروید قرار گرفت. تا به حال این بازی توانسته عناوین متعددی را به خود اختصاص دهد؛ برای مثال در همان سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ نرم‌افزار بازی کلش به عنوان کاربردی‌ترین نرم‌افزار شناخته شد و امروزه می‌بینیم که این بازی به عنوان یکی از ۳ بازی برتر در گوگل پلی مطرح می‌شود.

کلش اف کلنز به معنای «جنگ قبایل» یا «برخورد قبایل» است. در این بازی شما رهبر یک قبیله هستید که باید با استفاده از عناصر مختلف، قبیله خود را تجهیز کرده و امکانات بیشتری را به آن اضافه کنید. برای این کار شما به جنگ با قبایل دیگر می‌روید تا غنایمی را تصاحب کنید و با آن‌ها، وضعیت خود را در بازی بهبود ببخشید. عناصر مختلفی نیز به عنوان سیستم پاداش‌دهی و همچنین ماده اولیه برای ساخت و خرید المان‌های بازی در نظر گرفته شده‌اند. در ادامه به یکی از مهم‌ترین قسمت‌های بازی یعنی موارد مربوط به کلن خواهیم پرداخت.

کلن در کلش چیست و چه کاربردی دارد؟

در بازی کلش اف کلنز برای آن که بتوانید به جنگ با قبایل دیگر بروید، نخست باید خودتان عضو یک قبیله باشید. در واقع بدیهی است که امکان حمله تک نفره به یک قبیله فراهم نیست. علاوه بر اینکه می‌توانید به قبایل دوستانتان بپیوندید، می‌توانید قبیله اختصاصی خودتان را هم بسازید. حال به این قبایل در بازی کلش، «کلن» گفته می‌شود. کلن‌ها اعضای مختلفی دارند که هر یک از آن‌ها، وظیفه مشخصی را بر عهده دارند. برای مثال:

  • لیدر کلن کسی است که کلن را احداث کرده و به نوعی تمام قدرت مدیریتی در دست اوست. هیچ کس نمی‌تواند لیدر را اخراج کند؛ اما او قدرت دعوت یا اخراج افراد، شروع یا اتمام جنگ و مواردی از این دست را دارد.
  • کولیدر کسی است که لیدر او را به عنوان جانشینی برای خود انتخاب می‌کند تا در نبود او، کارها را پیش ببرد. کولیدر می‌تواند به دست لیدر اخراج شود.
  • الدرها پس از کولیدرها هستند و باید اوامر آن‌ها را اطاعت کنند. آن‌ها نمی‌توانند آغاز کننده وارها باشند.
  • ممبرها اعضای ساده کلن هستند که اختیاری ندارند.

چرا خرید و فروش کلن انجام می‌شود؟

همان طور که گفتیم، گیمینگ می‌تواند یک صنعت پولساز باشد که درآمد زیادی را برایتان به همراه دارد. البته بخش اعظم درآمدی که در این بازی حاصل می‌شود، از شرکت در لیگ‌های حرفه‌ای به دست می‌آید؛ با این حال یک راه ساده برای کسب درآمد از طریق کلش، خرید و فروش کلن کلش اف کلنز است. در این روش شما یک کلن پایه را خریداری کرده و پس از مدتی بازی و ارتقا آن، فروش کلن کلش اف کلنز را به قیمت بالاتری انجام می‌دهید. به این ترتیب علاوه بر بازی کردن و لذت بردن از آن، منبع درآمدی نیز از این راه خواهید داشت.

چگونگی خرید و فروش کلن در بازی کلش

برای فروش کلن کلش و همچنین خرید آن، راه سختی پیش رو ندارید؛ اگر کلنی دارید که می‌خواهید آن را بفروشید، باید چیزی شبیه به آگهی برای آن داشته باشید. البته باید بدانید که آگهی فروش کلن کلش را نمی‌توان در کنار سایر آگهی‌ها قرار داد؛ بلکه باید به وب‌سایت‌های معتبری که در زمینه خرید و فروش اکانت و کلن فعالیت می‌کنند مراجعه کنید. خوشبختانه در کشور ما چندین و چند مورد از این سایت‌ها وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. با این حال پیشنهاد ما به شما وب‌سایت «هایپرکلش» است. این مجموعه از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز، امتحان خود را به مشتریان خود پس داده است.

در وب‌سایت هایپرکلش شما می‌توانید مشخصات کلن خود مانند سطح آن، تعداد وارهایی که در آن‌ها شركت‌ کرده‌اید، امکانات ویژه و مواردی از این دست را شرح دهید و یک آگهی به صورت رایگان ثبت کنید. خریداران آگهی شما را مشاهده خواهند کرد و در صورت تمایل، درخواست روی آگهی شما ثبت خواهد شد و کلن شما به فروش می‌رود. اگر به فکر خرید و فروش کلن کلش اف کلنز هستید، حتما سری به وب‌سایت هایپرکلش بزنید.

 

کلام آخر

در این مقاله به بازی کلش اف کلنز و نحوه خرید و فروش کلن در آن پرداختیم. اگر شما هم یکی از طرفداران پر و پاقرص این بازی هستید، می‌توانید به راحتی از بازی کردن، کسب درآمد کنید. این کار حتی می‌تواند به عنوان یک شغل پاره‌وقت نیز در نظر گرفته شود. وب‌سایت هایپرکلش به شما در این مسیر کمک خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.