چگونه در روبیکا شماره طرف مقابل را پیدا کنیم؟

در این روزها، شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در زندگی مردم ایفا می‌کنند. از جمله شبکه‌هایی که با عضویت بسیاری از کاربران در آن مواجه هستیم، روبیکا است. این شبکه اجتماعی محبوب به دلیل ویژگی‌هایی مانند ارسال پیام، ارسال عکس، تماس صوتی و تصویری و … بسیاری از کاربران در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند.

در برخی مواقع ممکن است بخواهید شماره تلفن یا آی دی روبیکا کسی را که می‌شناسید پیدا کنید. در این مقاله به شما چگونگی پیدا کردن شماره روبیکا کسی را در ساده‌ترین روش‌های ممکن توضیح خواهیم داد.

1.استفاده از بخش جستجو در روبیکا

بخش جستجو در روبیکا امکان جستجوی کاربران با استفاده از نام، آی دی یا شماره تلفن را فراهم می‌کند. برای استفاده از این قابلیت، می‌توانید به صفحه اصلی روبیکا بروید و در بخش جستجو، نام یا آی دی شخص موردنظر را وارد کنید. در صورتی که آن شخص در روبیکا حضور داشته باشد، اطلاعات او نمایش داده می‌شود که شامل شماره تلفن و آی دی او است.

2.ورود به بخش مخاطبین

بر روی دکمه شناور با آیکن مداد کلیک کنید. در صفحه باز شده در قسمت بالا آیکن ذره­بین را مشاهده می­کنید. با کلیک بر روی آن می­توانید نام مخاطب مدنظرتان را جست­و­جو کنید. در صورتی که نامی پیدا نشد مخاطب شما در روبیکا حساب کاربری ندارد. اما این نکته را مدنظر قرار دهید که ممکن است به دلیل عدم اتصال روبیکا به اینترنت هنوز مخاطب شما توسط روبیکا شناسایی نشده باشد.

3.استفاده از دیگر دوستان

اگر دوستانی در روبیکا دارید که شماره کسی را می‌شناسند، می‌توانید از آنها درخواست کنید تا شماره موردنظر را به شما بدهند. این روش ساده‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای پیدا کردن شماره طرف موردنظر است، به شرطی که از دوستان مطمئن باشید.

در نهایت، بهترین راه برای پیدا کردن شماره روبیکا کسی، استفاده از بخش جستجو در سایت روبیکا است، و در صورتی که اطلاعات موردنظر در این بخش نبود، بهتر است از دوستان خود کمک بگیرید. در این مقاله سعی کردیم تا راهکارهای مناسبی را خدمت شما ارائه کنیم چنانچه سوال و یا ابهامی دارید از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.
3.4/5 - (13 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.