بررسی مکان های مخفی و ترسناک در بازی فری فایر

بازی فری فایر از جمله بازی های پرطرفداری است که کاربران بسیاری را به خود اختصاص داده است. به تازگی حقایقی درباره اینکه مکان های مخفی و ترسناکی در این بازی وجود دارد، کشف شده که افراد با دستیابی به آن ها می توانند بهتر از قبل بازی کنند. هر یک از مکان های مخفی در قسمتی از بازی قرار گرفته است که هر کسی خواهد توانست به آن پی برده و باخبر شود. با خرید جم فری فایر امکانات و قابلیت های بسیاری به بازی افزوده خواهد شد که برای داشتن خریدی مطمئن، می توانید از سایت جم فری فایر این اقدام را انجام دهید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بازی فری فایر

فری فایر جزء مواردی به شمار می رود که هم در تلفن همراه و هم در سیستم رایانه ای قابل اجرا است. این بازی هیجانات بسیاری را در خود جای داده و افراد با تجربه چالش های آن، بیشتر از قبل مجذوب بازی می شوند. برای دستیابی به موفقیت و پیشرفت از سایر رقبا خرید جم فری فایر بهترین گزینه به شمار می آید. فری فایر در سال 2017 انتشار یافت و با میزان درآمدی به اندازه 90 میلیون دلار به محبوبیت جهانی رسید.

این بازی جزء بازی های پرطرفدار سبک بتل رویال است که به شکل همه جانبه ای می تواند مهارت های بازیکنان را تقویت بخشیده و ارتقا دهد. سایت جم فری فایر به شکلی طراحی شده که می تواند اطلاعات و مطالب بیشتری در این باره در اختیارتان قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

معرفی چندین مکان مخفی در فری فای

هر فردی باید به منظور زنده ماندن و برنده شدن، بتواند دشمنان خود را بکشد. با هر کشتار شما به پیروزی و موفقیت نزدیک تر خواهید شد.

با استفاده از جم میتوانید عملکرد بهتری داشته باشید و توجه کنید قیمت جم فری فایر مقدار یکسان و ثابتی نداشته و روزانه میزان آن بالا و پایین می شود. بازی فری فایر دارای یکسری مکان مخفی بوده که هر بازیکنی می تواند با قایم شدن در آن ها، دشمنانش را کشته و در نهایت برنده بازی شود. مکان های مخفی در این بازی به نقل از سایت esportsadda به شکل زیر هستند:

روستای ریم نام

این روستا یکی از مکان های مخفی بازی بوده که در نقشه برمودا قرار گرفته است. روستای ریم نام به شکلی در لبه جنوب غربی نقشه قرار گرفته که یک سمت آن به کلی با ساحل پوشانده شده است. در این روستا شما می توانید کشتی های ساحلی را برای خود حفاظ قرار داده و پشت آن ها قایم شوید. به این شکل دیگر کمتر کسی می تواند شما را پیدا کرده و بکشد.

بیماساکتی

این مکان پر از جاهای مخفی است که هر بازیکنی با زرنگی خود می تواند خود را در آن مکان ها پنهان کند. برای دست یافتن به مکان های مخفی و امکان قایم شدن، باید در جاده اصلی دنبال منزلی به شکل L مانند باشید. پس از یافتن آن می توانید در بشکه نفت قرمز رنگی که در منزل است پنهان شوید.

مدار

در نقشه برمودا مداری مطابق با مسیر مسابقه کشیده شده است. این موضوع سبب شده که افراد این مکان را با نام پیست مسابقه بخوانند و بتوانند در پل موجود در آن به راحتی پنهان شوند.

نقشه آلپ

این نقشه نیز از جمله مکان های مخفی و ناشناخته ای است که بازیکنان می توانند برای زنده ماندن خود، به آن پناه ببرند. برای دستیابی به آن باید از روی نقشه آلپ پایین بیایید و به راه آهن بروید. پس از رسیدن به راه آهن نیز باید پل را پیدا کنید و از آن پس می توانید در پل خود را از دید دشمنان پنهان کنید.

نزدیک به کارخانه

کارخانه موجود در بازی یکی از بهترین و مهم ترین مکان هایی است که می توانید از آن کمک گرفته و پنهان شوید. برای اینکه بتوانید جای مخفی در آن پیدا کنید ابتدا دنبال برج در نزدیکی های Factory باشید. پس از پیدا کردن آن از برجی که مشاهده می کنید بالا بروید و بعد از اینکه به بالای برج دست یافتید، پوشش بالای ساختمان مکان خوبی برای مخفی شدن شما خواهد بود.

کارخانه کشتی سازی

کارخانه کشتی سازی نیز یکی دیگر از مخفیگاه های بازیکنان بوده و این مکان در ضلع شمالی نقشه واقع شده است. این کارخانه به شکل کوچکی ساخته شده ولی همین موضوع به راحتی می تواند گزینه خوبی برای افراد فراهم بیاورد. با ورود به آن باید دنبال تخته احتکار بگردید که پس از یافتن آن نیز به سکوی پرتاب نیاز خواهید داشت.

این موارد تنها قسمتی از مکان های مخفی در این بازی بودند که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید. برای اینکه بتوانید از الماس و سایر موارد در بازی برخوردار شوید، خرید جم فری فایر از سایت، خریدی مطمئن را در اختیار شما قرار می دهد.

مکان های ترسناک بازی فری فایر

جم فری فایر سبب پیشرفت و ارتقای بازی می گردد و به کاربران این امکان را می دهد که بازی مهیج و جذابی را تجربه کنند. حال علاوه بر مکان های مخفی که در این بازی وجود دارد، یکسری مکان های ترسناک نیز موجود است. هر فردی با مشاهده این مکان ها ممکن است بترسد و از ادامه بازی باز بماند. با خرید از سایت جم فری فایر می توانید سرعت بازی را بالا برده و سریع تر از رقبا نیز پیش بروید.

  •       پینگ بالا

این مکان از جمله ترسناک ترین جاها است و به حدی پیش روی خواهد کرد که از ادامه بازی دست بکشید. ممکن است روزی به حدی خود را قوی ببینید که چندین نفر را بکشید بدون اینکه هیچ گونه آسیبی ببینید. ولی در عین حال به جایی وارد شوید که امکان حرکت نیز ندارید و تنها خواهید توانست یک رنگ قرمز را ببینید.

سایت خرید جم فری فایر یکی از بهترین سایت هایی است که می توانید با ورود به سایت و خرید جم فری فایر با ایدی، امکانات جدید را خریداری کرده و تجربیاتی در این بازی به دست بیاورید.

بازیکنان باید در بازی دنبال چه چیزی باشند؟

بازیکنان چه حرفه ای و چه مبتدی باید بتوانند از همان مرحله نخست به صورت قوی و قدرتمند جلو بروند. با این روش به راحتی می توانند رفته رفته پیشرفت کرده و از سختی و دشواری ها عبور کنند. خرید جم فری فایر با ایدی نیز راحت بوده و تنها با نام کاربری و رمز عبور خود خواهید توانست امکانات بسیاری را به بازی بیافزایید. هر فردی باید در بازی به دنبال موارد ذیل باشد:

  1. ایمن باشید و از سلاح های خود در مسیر درستی استفاده کنید.
  2. به مینی نقشه توجه بسیاری داشته باشید.
  3. سعی کنید هر قارچی که با نوع EP در مسیرتان ظاهر می گردد را بخورید.

در صورتی که امکان خرید جم فری فایر از سایت های معمولی و با هزینه بالا را ندارید، می توانید از خرید جم فری فایر با ایدی استفاده کرده و میزان هزینه را کاهش دهید. برای اینکه اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید، به وبسایت  dailylivescores.com  رجوع کنید.

چند روش برای حرفه ای شدن

هر بازیکنی آرزوی برتر و پیروز شدن در بازی را دارد و برای اینکه بتواند به این آرزوی خود دست یابد، هر روش و ترفندی را مورد چک قرار خواهد داد. به همین سبب باید بدانید که برای حرفه ای شدن در بازی فری فایر می توانید از ترفند های ذیل استفاده کنید. جم فری فایر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بهتر و قوی تر از قبل عمل کنید. البته این روش و ترفند ها تنها بخشی از موارد کلی بوده و می توانید برای جمع آوری اطلاعات تکمیلی تری اینجا کلیک کنید.

  • مبارزه در منطقه کوچک شود

هر بازیکنی به هیجان بالایی در این بازی نیاز دارد و زمانی که وارد منطقه کوچکی شود، بلافاصله ناراحت و عصبانی خواهد شد. حتی ممکن است این موضوع سبب ترک بازی توسط بازیکن شود که این علت می تواند برایش دردسرساز گردد.

  • از استفاده وسایل نقلیه جلوگیری کنید

در بازی انفرادی هر چقدر که از وسایل نقلیه دور باشید، به همان اندازه در امان خواهید بود. ولی در بازی تیمی می توانید از این وسایل استفاده کرده و در حالی که یکی از افراد مشغول تیر اندازی به دشمنان است، فرد دیگر نیز در حال رانندگی باشد.

  • حریص و طمع کار نباشید

بهتر است با مشاهده جعبه حریص نشده و سریع تر به سوی آن ندوید. چرا که افراد بسیاری همانند شما نیز در حال انجام این کار خواهند بود و این موضوع می تواند سبب کشته شدن شما شود. به جای این کار می توانید جعبه را از فکر خود دور کرده و به نزدیک ترین جا به آن بروید و در طی راه چندین نفر را بکشید. با این کار هم چند نفر را از راه خود برداشته اید و هم اینکه بهتر و اصولی تر به جعبه دست خواهید یافت.

  • چتر نجات را باز نکنید.

پس از پریدن از هواپیما چتر خود را باز نکنید، چرا که این کار سبب دیر فرود آمدنتان خواهد شد. همچنین احتمال دارد حریفانتان از شما سریع تر به زمین رسیده و در هوا به شما شلیک کنند که در این صورت کشته خواهید شد.

خرید جم فری فایر ارزان برای هر کاربری آسان بوده و هیچ دردسری نخواهد داشت. به این طریق هر فردی می تواند بازی جذاب و لذت بخشی را تجربه کند.

سخن پایانی

مکان های ترسناک این بازی گاهی به قدری خطرناک می شوند که می توانند شما را از کار بندازند. به همین منظور برای اینکه این اتفاق برایتان نیفتند، می توانید امکانات و قابلیت های بسیاری را با جم فری فایر ارزان  از سایت آسان جم به دست آورید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.