چرا ایرانی ها پاتایا را دوست دارند؟

وقتی به رزرو هتل پاتایا فکر می کنیم، شاید سفر خانوادگی اولین چیزی نباشد که به ذهنمان می‌رسد. اما برخلاف تصور شما باید گفت در سال های اخیر شهر پاتایا به یک مقصد خانوادگی تبدیل شده است. ایرانی ها پاتایا را دوست دارند، اما نه بخاطر شب های زنده یا کافه‌هایی که تا صبح باز هستند. موضوعی که خیلی از مردم درباره پاتایا نمی‌دانند این است که پاتایا دارای برخی از بهترین جاذبه های طبیعی و خانوادگی در بین تمام مقاصد توریستی تایلند است. ممکن است بپرسید حتی بیشتر از پوکت، چیانگ مای و بانکوک؟ در این صورت باید گفت شاید بیشتر از مجموع همه آن‌ها! با مطالعه این مقاله بهتر متوجه می شوید که چرا ایرانی ها پاتایا را دوست دارند. با ما همراه باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مردم پاتایا

یکی از دلایل رشد گردشگری در پاتایا مردم محلی این شهر هستند. پاتایا از آن مقاصدی است که حس بودن در خانه را می‌دهد، حتی اگر زبان مردم را شهر را متوجه نشوید. نیازی نیست پرسنل هتل های پاتایا یا مغازه‌دارها به زبان انگلیسی مسلط باشند. فضای بین مردم و گردشگران  در این شهر همیشه دوستانه است. ساکنان پاتایا مهربان و بسیار مهمان‌نواز هستند، فرهنگ شرقی و تا حدودی سنتی تایلند این شهر را به مقصد خوبی برای ایرانی‌ها تبدیل کرده است.

آب و هوای مطبوع پاتایا

پاتایا آب و هوای استوایی دارد. آب و هوای پاتایا یکی از دلایل مهم علاقه ایرانی‌ها و البته اروپایی‌ها به این شهر است. پاتایا به معنای واقعی یک شهر چهار فصل است. شما می‌توانید آب و هوای مرطوب، خشک و استوایی را در این شهر تجربه کنید. به جز ایرانی‌ها بیشتر گردشگران پاتایا از اروپا و روسیه هستند، جایی که زمستان‌های سختی دارد و آب و هوای استوایی پاتایا را کمتر تجربه می‌کند.

اگر اهل ریسک هستید، باید گفت که فصل باران های موسمی ارزانترین زمان برای سفر به پاتایا است. پاتایا در این فصل به شکل مداوم بارانی است و کمتر توریستی قصد بازید از آن را دارد. در این فصل قیمت هتل پاتایا، بلیط پاتایا و حتی اجناس بازار به شکل عجیبی پایین می آید. البته فراموش نکنید که برای سفر به پاتایا در این فصل باید چکمه، بارانی و چتر همراه داشته باشید.

غذاهای محلی پاتایا

با توجه به تعداد زیاد گردشگران خارجی، منوی هتل های پاتایا و رستوران های این شهر بسیار متنوع شده است. شما به راحتی می‌توانید هر نوع غذا از هر نقطه‌ای از جهان در پاتایا پیدا کنید، اما چیزی که این غذاها را برای ایرانی ها جذاب می‌کند طعم ادویه های شرقی است. عطر و طعمی که در کمتر غذای اروپایی یا غربی می‌توان پیدا کرد.

البته به جز غذاهای بین المللی، بعضی از غذاهای محلی تایلند هم طعم فوق‌العاده‌ای دارند. پاتایا شهر غذاهای خیابانی است. چه به بازار بروید چه به دیدن معابد پاتایا، حتما در همان نزدیکی چند غرفه برای فروش غذاهای خیابانی وجود دارد. از این مهم‌تر نه تنها غذاها بلکه رستوران ها و غذاخوری‌های این شهر هم با سایر نقاط تفاوت دارد. شما می‌توانید در ساحل یا پشت بام بلندترین ساختمان شهر غذا بخورید، می‌توانید یک هشت پا را در رستوران گردان هتل پاتایا میل کنید، یا از یک غرفه کوچک خیابانی لقمه سبزیجات بخرید. پاتایا شهر غذاها و رستوران های عجیب است.

بازار های پاتایا

پاتای شهری پر از بازارهای عجیب و غریب است. از بازارهای شناور روی آب تا بازارهای شبانه و مراکز خرید لوکس. خرید یکی از فعالیت های مورد علاقه مردم محلی و گردشگران در پاتایا است. یکی از دلایلی که ایرانی‌ها را جذب این شهر رنگارنگ می‌کند، بازارهای ارزان است. جایی که می‌توانید با کیفیت‌ترین لباس های تایلندی را با قیمت های باورنکردنی خریداری کنید. سوار بر سه چرخه‌های رنگی یا توک توک شوید و از این مرکز خرید به سمت بعدی بروید. هرچیزی در بازارهای پاتایا پیدا می‌شود. خیالتان راحت باشد، هتل پاتایا را هرکجا که رزرو کنید به احتمال زیاد یک بازار خیابانی یا مرکز خرید در نزدیکی شما وجود دارد.

جاهای دیدنی و تفریحات پاتایا

برخلاف آنچه که فکر می‌کنید پاتایا بهترین مقصد برای لذت بردن از تعطیلات خانوادگی است. این موضوع باعث شده که این شهر مقصد خوبی برای ایرانی ها باشد. پاتایا بیشتر از مجموع تمام شهرهای تایلند باغ وحش و پارک‌های موضوعی دارد. 2 عدد از بهترین پارک‌های آبی تایلند در پاتایا قرار دارند. طبیعت این شهر بی نظیر است. از سواحل و جزایر مرجانی گرفته تا جنگل های استوایی، این شهر یکی از بهترین مقاصد برای آرامش در طبیعت است. در آخر نباید معابد شگفت انگیز، موزه های عجیب و فستیوال های این شهر را از یاد ببرید.

بهترین مرجع برای رزرو هتل در پاتایا

پاتایا از آن دسته مقاصدی است که هرکسی باید سفر به آن را حداقل یک بار در زندگی تجربه کند. اقامت در هتل های پاتایا به شما اجازه می‌دهد چند روز در شهری زندگی کنید که شب‌ها بیدار می شود و تا وقتی آفتاب به وسط آسمان نمی‌رسد در خواب است. شاید بتوانید هتل پاتایا را در نزدیکی یک معبد بودایی رزرو کنید، شاید هم در کنار یکی از خیابان های پر از رفت و آمد شبانه. جایی که می‌توانید شب ها از تراس به هیاهو و نور چراغ‌ها خیره شوید.

اما برای انتخاب بهترین هتل های بانکوک و پاتایا باید یک منبع معتبر و متنوع انتخاب کنید. سایتی که بیشتر هتل ها، اقامتگاه ها وحتی هاستل های پاتایا را پوشش بدهد. برای این کار کافی است سری به سایت فلای تودی بزنید. از هاستل‌ها و هتل آپارتمان‌های ارزانقیمت پاتایا تا هتل های لوکس تایلند، همه و همه را در این سایت می‌توانید ببینید و از این مهم‌تر با کارت اعتباری رزرو کنید.

چه به دنبال هتلی در استانبول باشید، چه هاستل در دبی و چه لوکس ترین هتل نیویورک! شما می‌توانید گزینه مورد نظرتان را در سایت فلای تودی پیدا کنید. علاوه بر این با استفاده از سایت فلای تودی شما این فرصت را دارید که هتل را با ارز ریالی رزرو کنید و واچر آن در کمتر از چند دقیقه برایتان ارسال شود. اگر زمانی قصد سفر به پاتایا یا هر نقطه دیگری از ایران و جهان را داشتید، سری به سایت فلای تودی بزنید. تنوع و قیمت هتل های این سایت شما را شگفت زده می‌کند.

از سمتی مسافران می‌توانند هنگام رزرو هتل قیمت، نوع اقامتگاه، امکانات، موقعیت جغرافیایی و .. را در این سایت فیلتر کنند. با انتخاب گزینه‌ها و امکاناتی که از یک هتل می‌خواهید، فقط هتل‌هایی برایتان نمایش داده می‌شود که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد، در این صورت انتخاب بهترین هتل یا اقامتگاه کار دشوار یا زمان‌بری نخواهد بود. از سمتی اگر برای رزرو هتل یا خرید بلیط با مشکل مواجه شدید و یا هرگونه سوالی دراین‌باره داشتید، می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید. پشتیبانی 24 ساعته این سایت هرلحظه پاسخگوی شما است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.