7 ویژگی مهم دزدگیر منزل خوب

امروزه برای جلوگیری از سرقت از انواع دزدگیر منزل استفاده می شود اما همه این دزدگیرها کارآمد و مفید نیستند و دارای معایبی می باشند‌. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا ویژگی های یک دزدگیر منزل خوب را بشناسید تا هنگام خرید انتخاب درستی داشته باشید.

1) گارانتی معتبر

حتما قبل از خرید و نصب دزدگیر منزل از گارانتی و خدمات پس از فروش برند انتخابی اطمینان حاصل کنید.برخی محصولات پس از فروش دیگر خدماتی نمیدهند و یا به کندی خدمات میدهند.از شرکت هایی استفاده کنید که خدمات پس از فروش سریع و با کیفیتی داشته باشد.یکی از این شرکت ها گذر کنترل است که سابقه خوبی در اجرا و پشتیبانی انواع دزدگیر های منزل و اماکن دارد و می توانید به آنها اعتماد کنید.

2) دزدگیر منزل حتما سیم کارتی باشد

دزدگیر منزل سیمکارتی

اولین ویژگی دزدگیر منزل خوب سیمکارتی بودن آن است زمانی که دزدگیر منزل مجهز به سیمکارت باشد در هنگام وقوع سرقت علاوه بر آژیر کشیدن در محل نصب از طریق پیام فرستادم به مخاطبین ذخیره شده در سیم کارت و تماس گرفتن و پخش فایل صوتی ضبط شده حاوی اعلام هشدار انجام میگردد .

3) قابلیت کنترل دزدگیر منزل از راه دور داشته باشد

داشتن قابلیت کنترل دزدگیر منزل از راه دور، دیگر ویژگی‌های دزدگیر منزل خوب است.با این روش شما توسط اپلیکیشن مخصوص از راه دور، هر کجای ایران که باشید می توانید دستگاه خود را فعال و غیر فعال نمایید و بر نحوه عملکرد دستگاه خود مدیریت داشته باشید.

4) پشتیبانی از انواع سنسورها ی بیسیم و باسیم

یکی از ویژگی‌های دزدگیر منزل خوب این است که بتواند انواع سنسورهای تشخیص سارق را مانند مگنت درب و پنجره ،سنسور شک،  دتکتور دود ،پدال و انواع چشم های حرکتی، وزنی را به صورت سیم دار وایرلس ساپورت کند.

سنسور دزدگیر منزل

در برخی از برندهای دزدگیر شاهده این موضوع هستیم که آنها نمی توانند همزمان سنسور ها را هم به صورت وایرلس و هم سیمدار در ساپورت کند. بنابراین  ویژگی های دزدگیر منزل خوب این است که سنسور ها را به صورت وایرلس و سیم دار همزمان ساپورت کند تا جایی که نیاز است سنسور وایرلس و جایی که نیاز است سنسور سیم دار نصب گردد.

5) پشتیبانی از باتری بکاپ مناسب

باتری دزدگیر منزل

این امکان وجود دارد سارقین قبل از ورود به منزل شما برق را قطع کنند و یا برق به طور طبیعی برود در ای صورت اگر دزدگیر منزل  شما دارای باتری بکاپ نباشد دزدگیر کامل از کار می‌افتد و هیچ گونه اطلاع رسانی نمی کند و حتی آژیر هم موقع وقوع حادثه نمیزند .پس یکی از  ویژگی‌های دزدگیر منزل خوب این است که بتواند از باتری خوب و مناسب با آمپر بالا در مواقع قطع برق پشتیبانی کند تا دزدگیر از کار نیفتد .

6) اهمیت برند دزدگیر منزل

شرکت های زیادی دست به تولید انواع دزدگیر اماکن زده اند که قطعاً همه آنها در تولید یک دزدگیر با کیفیت موفق نبوده و یا حتی افراد سودجویی وجود دارند که دزدگیر های بی کیفیت چینی را وارد بازار کرده و با گذاشتن نام های شیک و اسم های خارجی آنها را به عنوان دزدگیر های خارجی با کیفیت به فروش می‌رسانند، که تشخیص اصل و فرع بودن آنها برای مصرف‌کنندگان غالباً قابل شناسایی نیست. برندهای معتبر از ویژگی های دزدگیر منزل خوب است که می‌توانید آن‌ها را از سایت های معتبر و فروشگاه های معروف تهیه فرمایید.

از دزدگیر منزل ایرانی استفاده کنید. در بازار دزدگیرهای  چینی وجود دارند که بسیار کم هزینه هستند ولی در مقابل هزینه کم، کیفیت پایین، آژیر ضعیف و درصد خطای بالا و ایجاد آلارم کاذب را دارند. علاوه بر این موارد هک کردن این دزدگیرها بسیار راحت است و از امنیت بسیار پایینی برخوردارند.

7)  قیمت دزدگیر منزل

قیمت دزدگیر منزل در انتخاب آن بسیار مهم است .نوع برند و سنسورهایی که در آن استفاده می شود روی قیمت تاثیر گذار است. دزدگیر های خارجی معروف با برند های معتبر اصلی  دارای گران قیمت ترین دزدگیر ها می باشند، که معمولاً در ایران به ندرت یافت می‌شوند. اما دزدگیر های معروف ایرانی دارای قیمت های مناسب و به صرفه تر هستند.یکی از ویژگی‌های دزدگیر منزل خوب این  است که علاوه بر کیفیت و کارایی خوب داره قیمت مناسبی نیز باشد.

بهتر است دزدگیر را از شرکت هایی تهیه کنید که کار نصب را نیز انجام می دهند. برخی از شرکتها دزدگیر را فروخته سپس شماره تماس نصاب متفرقه را به مشتری داده تا برای نصب هماهنگی لازم را انجام دهند که برخی نصاب تازه کار هستند و برخی دیگر چون تعهدی ندارند نصب را به درستی و سر وقت مقرر انجام نمی دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.