5 فروشگاه اینترنتی برتر خرید لپ تاپ و کامپیوتر

امروزه خرید اینترنتی لپ تاپ و کامیپوتر از فروشگاه های اینترنتی رشد قابل قبل توجهی داشته است و به راحتی در سال های اخیر با رشد تکنولوژی می‌توان با چند کلیک ساده لپ تاپ و کامپیوتر مخصوص خود را خریداری کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر که به تازگی قصد خرید لپ تاپ و قطعات کامپیوتر را کرده اید و هنگام جست و جو با فروشگاه های اینترنتی زیادی رو به رو شدید، امروز ما اینجاییم تا در کنار هم 5 فروشگاه اینترنتی برترخرید لپ تاپ و کامپیوتر را بررسی کنیم که همه این فروشگاه ها با رضایت اکثریت کاربران رو به رو شدند.

قطعا هنگام خرید اینترنتی کالا هایی مثل لپ تاپ برایتان خیلی مهم است که آن وب سایت مورد اعتماد واقع شود پس بهتر است برویم و 5 فروشگاه معتبر در این حوزه را معرفی کنیم.

بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید لپ تاپ و کامپیوتر

1. فروشگاه لیون کامپیوتر

لیون کامپیوتر

فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر یکی از بهترین سایت های خرید لپ تاپ و قطعات کامپیوتر با قیمت مناسب است که زمان مقایسه با وب سایت های مشابه در این زمینه دریافتیم که رنج قیمتی متوسطی دارد و محصولات با قیمت تقریبا متعادلی ارائه می شود.

لیون کامپیوتر توانسته به خوبی برندینگ را به ثمر برساند و فعالیت منحصر به فردش داخل توییتر هر مخاطبی را جذب خودش می کند که همین کار برای جذب مخاطبان جوان و آشنا با توییتر بسیار مثمر ثمر واقع شده.

یکی از کار های خوب این فروشگاه اینترنتی تنوع در روش های تحویل محصول است چرا که مشتری می تواند به هر روشی که می خواهد کالای مورد نظرش را دریافت کند و این موضوع برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال کالا و محصولات از لیون کامپیوتر به دو روش انجام می شود که به شرح زیر است:

ارسال محصولات به وسیله پیک موتوری: این روش مخصوص شهر تهران می باشد. امکان پرداخت در محل فقط برای مشتریان تهرانی است که سفارشاتشان تا سقف 2 میلیون تومان است؛

ارسال محصولات به وسیله پست: زمان ارسال در این روش بستگی به مسافت شهر مقصد نسبت به تهران دارد و اصولا بین 24 تا 96 ساعت طول می کشد؛

ارسال از طریق روش های دیگری مثل: تیپاکس، باربری، ترمینال و  …

نقاط قوت:

  • 3 ماه مهلت تست برای همه محصولات
  • امکان دریافت مشاوره حرفه ای از کارشناسان
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • چت آنلاین با پشتیبان ها
  • دریافت مشاوره در تالار گفتگو این وب سایت

2. فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی

مقداد آی تی

یکی دیگر از فروشگاه های اینترنتی مورد اعتماد و محبوب کاربران اهل تکنولوژی مقداد آی تی است که در سال اخیر توانسته است در زمینه برندینگ بسیار خوب عمل کند و خیلی از مردم را با خودش آشنا کند. در پی بررسی ها و مقایسه ها، دریافتیم که قیمتی نسبتا بالایی را دارد اما خیلی از کاربران به دلیل معتبر بودن این فروشگاه به قیمت بالای آن توجه نمی کنند و اطمینان خاطر برایشان حرف اول را می زند.

ارسال کالا در فروشگاه مقداد آی تی به 3 روش متنوع انجام می شود که همین موضوع وجه تمایز این سایت با سایت های مشابه است. این روش ها عبارتند از:

ارسال با پیک موتوری: این روش مختص شهر تهران است.

ارسال با پست اکسپرس: این راه برای خارج از تهران و سایر شهرستان های کشور کاربرد دارد. تایم ارسال در این روش بسته به موقعیت مقصد دارد و از 24 تا 72 ساعت متغیر است.

ارسال از طریق پایانه: در این روش سفارشات از طریق پایانه مسافربری و اتوبوس های ترمینال انجام می شود. تایم ارسال سفارشات بستگی به زمان حرکت اتوبوس ها دارد.

نکته: لازم به ذکر است در تمامی روش های ارسال، هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری است.

نقاط قوت:

  • امکان مقایسه کالاها با هم
  • ضمانت اصالت کالا
  • ضمانت 7 روزه بازگشت کالا
  • نماد اعتماد الکترونیک
  • ارسال سریع به سراسر کشور

نقاط ضعف:

  • نداشتن چت آنلاین

3. فروشگاه اینترنتی سی مو آل

سی مو آل

سی مو آل یکی دیگر از فروشگاه های برتر این حوزه است که در زمینه ارائه محصولات لپ تاپ، مانیتور، قلم نوری و آل این وان و به ویژه محصولات برند ام اس آی بسیار خوب جلوه کرده و توانسته کاربران زیادی را جذب خودش کند. در مقایسه ها متوجه شدیم که قیمت فروشگاه اینترنتی سی مو آل نسبت به دیگر وب سایت ها بسیار پایین تر است که بعد از کمی تحقیق دریافتیم که سی مو آل وارد کننده اصلی محصولاتش است و علت این پایین بودن قیمت ها همین است.

در ادامه پرس و جوها از مشتریان و کسانی که سایت Simoal.com را می شناختند فهمیدیم که پشتیبانی و مشاوره های تخصصی این وب سایت یکی دیگر از عوامل محبوبیتش است. روش ارسال محصولات موجود در این فروشگاه بر اساس موقعیت جغرافیایی مقصد توسط خود سایت انتخاب می شود و هزینه ارسال برعهده خود فروشگاه است و می توان گفت که ارسال برای همه محصولات به صورت رایگان است.

نقاط قوت:

امکان تحویل سریع

  • وجود پشتیبانی عالی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • ضمانت 7 روزه بازگشت کالا
  • ضمانت اصل بودن کالا
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • قیمت های پایین

4. فروشگاه آیتی سیتی

آیتی سیتی

فروشگاه آیتی سی تی یک فروشگاه خوب در زمینه فروش انواع لپ تاپ و برند های متنوع می باشد.  این فروشگاه با بیست سال سابقه و تجربه در حوزه لوازم دیجیتال است و هدف آن ایجاد یک فضای آنلاین و مطمئن برای خرید مشتریان می باشد. به این صورت که مشتریان بی هیچ واسطه ای بتوانند کالای خود را خریداری کرده و هزینه کمتری برای آن بپردازند.

فروشگاه آیتی سی شعبه های حضوری و انواع نمایندگی ها در نقاط مختلف تهران دارد. من جمله برند های این فروشگاه می توان به ایسوس، اپل ، لنوو، مایکروسافت، دل و… اشاره داشت. شما می توانید لپ تاپ دلخواهتان را با توجه به فیلترهای این سایت انتخاب کنید.

هزینه حمل و نقل و نحوه ارسال کالا

ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی آیتی سیتی به چند روش انجام می شود که عبارتند از:

ارسال از طریق پست و تیپاکس برای مراکز استان ها: این روش برای شهرهایی ممکن است که در آن ها دفتر و شعبه تیپاکس وجود دارد. تایم ارسال برای شهرهای تک مسیره 24 ساعت و برای شهرهای دو مسیره بین 48 تا 72 ساعت است.

ارسال از طریق باربری یا ترمینال برای مراکز استان ها: این روش مخصوص شهرهایی است که در آن ها تیپاکس وجود ندارد. تایم تحویل کالا بستگی به موقعیت جغرافیایی دارد و بین 24 تا 72 ساعت است.

نقاط قوت:

ارسال رایگان در سفارشات بالای 1 میلیون تومان برای سراسر کشور در صورت داشتن پرداخت آنلاین

  • امکان خرید اقساطی
  • ضمانت بازگشت کالا بین 2 تا 12 ساعت
  • گارانتی اصلی محصولات
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • تضمین بهترین قیمت

نقاط ضعف:

  • رایگان نبودن هزینه ارسال

4. فروشگاه آداک

آداک

فروشگاه آداک علاوه بر خرید لپ تاپ به صورت اینترنتی، چهار شعبه برای خرید حضوری در تهران دارد. از جمله ویژگی های این فروشگاه میشه به ارسال رایگان، ضمانت بازگشت ده روزه کالا، گارانتی و… اشاره داشت. این فروشگاه با تنوع محصولات در زمینه لپ تاپ، قطعات کامپیوتر، لوازم جانبی گوشی و … تونسته خیلی از کاربران اهل تکنولوژی رو جذب خودش کنه. همچنین شرایط خرید اقساطی هم دارد که در صورت تمایل و داشتن شرایط ، می توانید با دریافت اعتبار غیرحضوری و بدون ضامن و پیش پرداخت به طور اقساطی از آداک خرید کنید.

هزینه حمل و نقل و نحوه ارسال کالا

ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی آداک به چند روش انجام می شود که :

ارسال از طریق پست و تیپاکس برای مراکز استان ها: این روش برای شهرهایی امکان پذیر است که در آن ها دفتر و شعبه تیپاکس وجود دارد. تایم ارسال برای شهرهای تک مسیره 24 ساعت و برای شهر های دو مسیره بین 48 تا 72 ساعت می باشد.

ارسال از طریق باربری یا ترمینال برای مراکز استان ها: این روش مختص شهرهایی است که در آن ها تیپاکس وجود ندارد. تایم تحویل کالا بستگی به موقعیت جغرافیایی دارد و بین 24 تا 72 ساعت است.

یکی از مهم ترین هدف های امروز ما معرفی و بررسی کامل بهترین سایت های خرید لپ تاپ با قیمت مناسب بر اساس معیارها و شاخص های فنی و کاربردی بود.

جمع بندی

باتوجه به اینکه خرید لپ تاپ و کامپیوتر یکی از مهم ترین دغدغه های مشتریان در سطح اینترنت است، در این مقاله سعی کردیم 5 تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید کامپیوتر و لپ تاپ رو به طور کامل معرفی و نقد و بررسی کنیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.