آموزش تغییر زبان روبیکا به انگلیسی و فارسی!

تغییر زبان روبیکا به انگلیسی چگونه است؟ چگونه زبان روبیکا را فارسی کنیم؟ ایا شما هم قصد دارید تا زبان این اپلیکیشن را تغییر دهید؟ برای آموزش تغییر زبان روبیکا تا انتهای مقاله با چیکاو همراه باشید.

اگر به زبان انگلیسی تسلط ندارید احتمالا ترجیح می دهید زبان برنامه های شما فارسی باشد. از طرفی برخی از افراد دوست دارند با منو انگلیسی کار کنند. به هر حال رابط کاربری روبیکا چگونه برای شما دلنشین تر است؟

مراحل تغییر زبان روبیکا

امکان تغییر زبان اپلیکیشن ها یکی از ساده ترین امکانات برای ارائه رابط کاربری بهتر و استفاده سایر افراد از آن است. امروزه سازندگان شبکه های اجتماعی سعی می کنند تا نرم افزار آنها از تمامی زبان های به روز دنبا پشتیبانی کند. زبان انگلیسی نیز عضو ثابت برای تمام برنامه ها، پیام رسان ها و سوپر اپلیکیشن هاس.

متاسفانه و طبق بررسی های ما امکان تغییر زبان روبیکا وجود ندارد! این سوپر اپلیکیشن (که گفته می شود قرار است جایگزین اینستاگرام شود!) تقریبا ارزش افزوده کاربردی را به مخاطبین ارائه نکرده و مصرف اینترنت به شدت بالایی دارد. طبق بررسی های ما تا تاریخ انتشار این مقاله، قابلیت تغییر زبان  در نسخه ۳.۰.۹ این پیام رسان بومی وجود ندارد.

نظر شما درباره سوپر اپلیکیشن روبیکا چیست؟ آیا از آن استفاده می کنید؟ این پیام رسان داخلی تا چه اندازه رضایت شما را جلب کرده است؟

سوالات متداول

آیا امکان تغییر زبان روبیکا به انگلیسی وجود دارد؟

خیر متاسفانه سوپر اپلیکیشن روبیکا از زبان انگلیسی پشتیبانی نمی کند.

چگونه زبان روبیکا را فارسی کنیم؟

این پیام رسان داخلی به طور پیش فرض با زبان فارسی اجرا می شود.

3.2/5 - (28 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.